اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش:

بازدید از نانوایی‌های کیش تداوم می‌یابد

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه برای این مرکز کیفیت و سلامت نان از اهمیت بالایی برخوردار است، از تداوم بازدید از واحدهای تولیدی نان در سطح جزیره خبر داد.

بازدید از نانوایی‌های کیش تداوم می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، محمدرضا رضانیا عصر امروز در نشستی پیرامون کیفیت نان با اشاره به بازدید کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش از نانوایی‌های سطح جزیره، اظهار داشت: یک واحد نانوایی به دلیل استفاده از جوش شیرین و عدم رعایت موارد بهداشتی در جریان این بازدیدها تعطیل شد.

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم حداقل در یک وعده غذایی از انواع نان استفاده می‌کنند و افزودنی‌های غیرمجاز و عدم رعایت بهداشت در نان می‌تواند باعث صدمات جبران ناپذیر و مشکل آفرین باشد، از این رو، بررسی کیفیت نان، لزوم ارتقا بهداشت محیط و بهداشت فردی متصدیان پخت نان حائز اهمیت بوده و سلامت جامعه در این حوزه الزامی است.

رضانیا عنوان کرد: همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند که در این راستا یک واحد نانوایی پلمپ شد.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با اماکن متخلف برخورد قانونی می‌ شود که در نهایت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و به مراجع قانونی ارجاع داده خواهد شد.

سرپرست مرکز توسعه سلامت کیش در پایان افزود: از تمامی کیشوندان و گردشگران تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن‌های مربوطه تماس بگیرند.

انتهای پیام/88003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول