اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان:

ورودی تونل کاکارضا خرم‌آباد محل خوبی برای پروژه‌های گردشگری است

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان، گفت: ورودی پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد می‌تواند بر توسعه گردشگری لرستان نقش مؤثری داشته باشد.

ورودی تونل کاکارضا خرم‌آباد محل خوبی برای پروژه‌های گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌امید سیفی امشب در جلسه اصلاحاتی پروژه انتقال آب کاکارضا به شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه در ورودی این پروژه می‌توان گردشگری را توسعه و رونق داد، گفت: در ورودی این پروژه نزدیک به 30 هکتار زمین وجود دارد که علاوه بر آن 22 کیلومتر از منابع طبیعی توسط آب منطقه‌ای لرستان حصارکشی شده است که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری لرستان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم در این زمینه مشارکت داشته باشند، یادآور شد: قرار است که در پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم آباد دو سد سراب تلخ و سد مخمل‌کوه با 117 میلیون متر مکعب آب ایجاد شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان تصریح کرد: طرح انتقال آب کاکارضا در خرم‌آباد در قالب 20 کیلومتر خط انتقال با قطرهای 600 تا یک هزار و 100 میلیمتر از نوع فولادی و 400 متر تونل با دهانه 5 متر در حال اجرا است.

سیفی اضافه کرد:‌ این پروژه در حال حاضر نزدیک به 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تأکید کرد: پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد با تأسیسات انتقال 750 تا یک هزار و هشتصد، 830 لیتر در ثانیه آب برای تأمین آب شرب این شهرستان در حال انجام است.

لازم به ذکر است؛ طرح ساماندهی گردشگری ورودی تونل کاکارضا خرم‌آباد امروز با حضور استاندار لرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول