اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

استاندار لرستان از جانباز صددرصدی خرم‌آبادی دیدار کرد

طی مراسمی استاندار لرستان به همراه چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان به عیادت سید نورخدا موسوی جانباز صددرصدی خرم‌آبادی رفتند.

استاندار لرستان از جانباز صددرصدی خرم‌آبادی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان صبح امروز در دیدار با جانباز صددرصدی خرم‌آبادی گفت: رشادت‌های جانبازان در دفاع از انقلاب اسلامی امروز باعث شده که ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها در دنیا الگو باشد.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه جانبازان سند زنده ایثارگری و ترجمان بی‌بدیل جانفشانی و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام هستند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که در راه جهاد یزیدیان زمانه با سلاح ایمان، عقیده و معنویت دست از تمام وابستگی‌های دنیوی خود شسته و به ستیز و نبرد با دشمنان قسم‌خورده اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اسلام پرداخته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه استانداری لرستان با آنچه که در توان داشته باشد، برای هر کمکی به این خانواده جانباز اعلام آمادگی می‌کند، اظهار کرد: به درجه جانبازی رسیدن توفیق الهی می‌خواهد و هر کسی نمی‌تواند به این درجه مهم برسد.

استاندار لرستان گفت: اقتدار،‌افتخار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان است.

در ادامه کبری حافظی همسر جانباز صددرصدی خرم‌آبادی با تقدیر و تشکر از استاندار لرستان به خاطر حضور وی در دیدار با این جانباز، گفت: از همه مسئولان لرستانی به خاطر اینکه به این جانباز توجه ویژه‌ای داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

جانباز سید نورخدا موسوی در 13 اسفند 1387 از محل لار سیستان و بلوچستان در عملیات کمین پس از درگیری با عوامل گروهک تروریستی ریگی بر اثر اصابت گلوله به درجه جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/2304/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول