اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آموزش پیشگیری از اعتیاد ۸۵۰۰ خانواده در چهارمحال و بختیاری

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸ هزار و ۵۰۰ خانواده در چهارمحال و بختیاری آموزش پیشگیری از اعتیاد دیدند.

آموزش پیشگیری از اعتیاد ۸۵۰۰ خانواده در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اشرف عسگری ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر با اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: 23 دستگاه عضو کمیته فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر استان هستند که ماهانه جلسه هماهنگی در راستای برنامه‌ریزی و پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌کنند.

وی از وجود 199 تیم اجتماع محور در این استان خبر داد و گفت: از این میزان 66 تیم اجتماع محور در محیط‌های شهری و روستایی، 86 تیم در محیط‌‌های آموزشی، 45 تیم در محل‌های کاری و دو تیم در محیط‌های نظامی فعال هستند.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در 52 مهدکودک نیز طرح مصون‌سازی کودکان در مقابل مواد مخدر اجرا می‌شود.

این مسئول از آموزش 8 هزار و 500 خانواده در راستای پیشگیری از مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا به حال برای آشنایی خانواده‌ها و آموزش‌ راه‌های پیشگیری از مواد مخدر 215 کلاس آموزشی برگزار شده است.

وی افزود: اجرای بیش از 30 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و برگزاری دو همایش آموزشی برای تیم‌های اجتماع‌محور از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/68006/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول