اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دومین همایش ملی مدیریت کیفیت خدمات شهری در مشهد

امروز همایش ملی مدیریت کیفیت خدمات شهری در مشهد برگزار شد.

دومین همایش ملی مدیریت کیفیت خدمات شهری در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز در دومین همایش ملی مدیریت کیفیت خدمات شهری که در هتل پردیسان مشهد با حضور برخی مدیران و کارشناسان شهرداری‌های کشوری و استانی برگزار شد، احمد طباطبایی مشاور عالی معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور با اشاره به نقش مهم مردم در مدیریت شهر اظهار کرد: یکپارچه‌سازی نظرات مردم و مسئولان در این امر بدون شک نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات شهری خواهد داشت.

در این همایش محمود عسگری‌آزاد، جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری نیز بیان کرد: امروز چین به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان نمونه‌ای از تلاش دولت‌ها برای توان‌سنجی مردم در امور مختلف صنعتی، کشاورزی و اقتصادی است.

وی افزود: اگر بتوانیم نقش مردم و حاکمیت را به خوبی در جامعه تعریف کنیم زمینه‌ساز رقابت‌هایی می‌شود که به طبع آن پیشرفت کشور حاصل خواهد شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی دولت عنوان کرد: مسائل مطرح شده در این منشور همچون بهداشت، کار، آزادی بیان، حقوق دینی و مطبوعات از موضوعاتی است که به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در صورتی که هریک از این موضوعات مورد توجه قرار نگیرد گوشه‌ای از نظام شهروندی آسیب می‌بیند.

بهروز ریاحی مشاور سرمایه‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این همایش، گفت: کیفیت خدمات عمومی در کلیه ابعاد، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری قابل پیاده‌سازی است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی این همایش، طراحی مدل استانداردسازی کیفیت خدمات شهری است.

مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و رئیس همایش هم با اشاره به تلاش متخصصان و کارشناسان در حوزه مدیریت شهری، گفت: بکارگیری تخصص و تجربه در شهرداری تهران و سایر شهرهای کشور امروز کشورمان را به الگویی در بحث مدیریت موفق خدمات شهری تبدیل کرده است.

در این مراسم محمدمهدی هادوی ارزیاب ارشد مدل‌های تعالی و کیفیت و معادن پژوهشی سازمان صنایع هوایی کشور، تجربه‌های موفق پیاده‌سازی کیفیت در کلان‌شهرها و ابعاد مدل مدیریت کیفیت خدمات شهری را بیان کرد.

همچنین غلامرضا یادگارزاده عضو هیئت علمی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نقش آموزش‌های رسمی و غیررسمی در افزایش کیفیت خدمات شهری در بین شهروندان و عموم جامعه، به مدل مناسب آموزش خدمات شهروندان در چند محور و فصل آموزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول