اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان خبر داد

ایجاد 1600 شغل توسط تعاونی‌ها در دشتستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از ایجاد یک‌هزار و 600 شغل جدید توسط تعاونی‌ها در دشتستان خبر داد.

ایجاد 1600 شغل توسط تعاونی‌ها در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ضرغام شهریاری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کانون بازنشستگان سپاه استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این نشست و تسلیت به مناسبت ایام صفر و نیز تبریک به مناسبت میلاد امام موسی کاظم (ع) به تشریح واحدهای مختلف اداره پرداخت و در ارتباط با وظایف هر واحد به طور مختصر مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلات کشور مسئله اشتغال است و تاکنون دستگاه اجرایی خاصی متولی اشتغال نبوده بلکه همه دستگاه‌های اجرایی متولی اشتغال هستند.

این مسئول در ارتباط با واحد اشتغال ابراز داشت: وظیفه این واحد در بحث اشتغال نظارت بر مشاوره‌های شغلی و کاریابی غیر دولتی و تسهیلات خود اشتغالی و اشتغال‌زایی است.

شهریاری در ادامه مطالبی را در ارتباط با نحوه دریافت وام‌های خود اشتغالی، مشاغل خانگی و بنگاه‌های کوچک اقتصادی و زودبازده بیان کرد و گفت: مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آماده هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلف در چارچوب قانون با کانون بازنشستگان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از فعالیت بیش از 740 تعاونی در دشتستان خبر داد و افزود: هم‌اکنون در مناطق مختلف شهرستان دشتستان 743 تعاونی در عرصه‌های کشاورزی، خدماتی، صنعتی، مصرف، مسکن و مرزنشینان در حال فعالیت هستند.

شهریاری از ایجاد یک‌هزار و 600 شغل جدید در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این واحدهای تعاونی 17 هزار و 348 عضو دارند و در یکسال اخیر زمینه اشتغال‌زایی یک‌هزار و 680 نفر در شهرستان دشتستان را فراهم کرده‌اند.

اعضای جلسه سپس در ارتباط با برخی از موضوعات نظیر تشکیل تعاونی برای بازنشستگان، نحوه دریافت تسهیلات برای آنها و ... نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

در این نشست، طرح‌های مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان در زمینه اشتغال و رفع معضل بیکاری شهرستان بررسی شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول