اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب اعلام کرد

احداث 1120 واحد مسکن روستایی در تکاب

فرماندار تکاب گفت: یک‌هزار و 120 واحد مسکن روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن‌های روستایی تاکنون در تکاب احداث شده است.

احداث 1120 واحد مسکن روستایی در تکاب

محمد علی داعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد کل واحدهای مسکونی احداث شده روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی تاکنون در تکاب یک‌هزار و 120 واحد با اعتبار 112 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی بوده است.

فرماندار تکاب ادامه داد: تعداد 200 واحد مسکونی روستایی نیز مربوط به سال 92 بوده که در قالب طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: بازدیدها و نظارت مستمر از این مسکن‌ها انجام شده و رعایت آیین‌نامه‌ها و الزامات عمومی در ساخت و سازها ارزیابی شده و کیفیت، کمیت و زمان اجرای پروژه مورد بازرسی قرار می‌گیرد تا مقررات ملی ساختمان در این مسکن‌ها رعایت شود.

داعی در بخش دیگری از سخنان خود فراهم آوردن زمینه اعطای تسهیلات اشتغال در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی و... ، همچنین آموزش جوانان جویای کار با هماهنگی مراکز آموزش صنعتی از جمله فنی و حرفه‌ای را از برنامه‌های آینده این شهرستان در زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان عنوان کرد.

فرماندار تکاب تصریح کرد: ایجاد مرکز کاریابی خصوصی با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری تغییر و تحولات اشتغال در سامانه رصد نیز مورد توجه است.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول