اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

سرعت در روند توسعه شهر قم نیازمند همراهی مردم و مسئولان است

شهردار قم گفت: اگر همراهی و همکاری مردم عزیز و مسئولان و دستگاه‌های نظارتی با مدیریت شهری باشد، روند پیشرفت قم در سال‌های آتی هم ادامه خواهد داشت و قطاری که راه افتاده از سرعتش کاسته نمی‌شد.

سرعت در روند توسعه شهر قم نیازمند همراهی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در کنفرانس خبری که با حضور خبرنگاران و رسانه‌های محلی و کشوری پس از پایان چهارمین نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیئات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در رابطه با لزوم برگزاری این نشست گفت: اخیرا دولت لایحه بودجه سال 93 را تحویل مجلس کرد و در حال حاضر کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال بررسی سرفصل‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای هستند که دولت به مجلس پیشنهاد داده است.

وی با بیان اینکه فراکسیون مدیریت شهری موضوعات مربوط به شهرداری‌ها و مدیریت شهری را رسیدگی می‌کند، گفت: فرصت را غنیمت شمردیم و از اعضای هیئت رئیسه فراکسیون شهری، اعضای کمیسیون‌ شوراها و شهرداران کلان‌شهرها و برخی از شهرداران مراکز استان‌ها دعوت کردیم که این نشست مشترک را در مجموعه شهر قم برگزار کنیم.

شهردار قم توجه به توسعه شهر قم در ردیف بودجه‌ها و سرفصل‌هایی که پیش‌بینی می‌کنند را از اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: امیدواریم از تجربه و همفکری و هم‌افزایی که بین این عزیزان انجام می‌شود بتوانیم استفاده بهینه‌ای در بودجه سال 93 داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که مجلس شورای اسلامی آن را مصوب کند بیشترین اثر آن برای مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: این قوانین در شهرها و برای شهروندان عزیز می‌تواند اثرات موثر و مستقیمی داشته باشد که ان‌شاءالله بتوانیم با پیش‌بینی‌هایی که می‌کنیم بیشترین سهم را در بودجه داشته باشیم.

دلبری با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی کشور و مردم در مجموعه مدیریت شهری اثرگذار است، تصریح کرد: اگر همراهی و همکاری مردم عزیز و مسئولان و دستگاه‌های نظارتی با مدیریت شهری باشد، روند پیشرفت قم در سال‌های آتی هم ادامه خواهد داشت و قطاری که راه افتاده از سرعتش کاسته نمی‌شد.

وی یادآور شد: هر چند قم در زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در سال‌های اخیر سرعت گسترده‌ای داشته است اما با توجه به عقب‌ماندگی‌های سنوات گذشته، نیازمند بودجه‌های دولتی و ملی هستیم تا بتوانیم این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

شهردار قم خاطرنشان کرد: با همراهی مردم عزیز برای بازگشایی خیابان‌ها و معابر و همچنین همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیریت شهری، فکر می‌کنم این عقب‌ماندگی‌ها با سرعت ترمیم می‌شود.

وی در پایان از اصحاب رسانه و مجموعه خبرنگارانی که دو روز برگزاری چهارمین نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیئات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی را پوشش خبری دادند قدردانی کرد و گفت: ا‌ن‌شاءالله بتوانیم اثرات آن را در مدیریت شهری ببینیم.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول