اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 4 امتیاز در مرحله سوم

ایثار قم صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را حفظ کرد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب چهار امتیاز از مرحله سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را حفظ کرد.

ایثار قم صدرنشینی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور را حفظ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان بازی‌های مرحله سوم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی به مدت دو روز در اراک برگزار شد و جمعه شب پایان یافت.

این در حالی است که امسال هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزارکننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور هستند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور دارد.

تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان، پگاه فارس و حفاری خوزستان هستند و در حال حاضر داداشی و پیام ارتباطات در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه با انصراف تیم پگاه فارس از این رقابت‌ها، دیدارهای مرحله سوم این گروه انجام نشد.

اما در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم سازی اراک جای گرفته‌اند، تیم ایثار قم با کسب چهار امتیاز از دیدارهای مرحله سوم همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند و تیم‌های همیاری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک در تعقیب این تیم قرار دارند.

دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از پنجشنبه بیست و یکم آذر ماه به میزبانی تیم آلومینیوم‌سازی مرکزی و در شهر اراک برگزار شد و ایثار قم در سه بازی حساس با حریفان خود به یک پیروزی و دو باخت دست یافت.

ایثار قم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این بازی‌ها در گام نخست و در دیداری حساس که بین مدعیان قهرمانی این فصل برگزار شد ابتدا صبح روز پنجشنبه با تیم بسکتبال با ویلچر همیاری شهرداری زنجان مسابقه داد و این دیدار را با حساب 76 بر 61 واگذار کرد.

شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عصر بیست و یکمین روز آذر ماه در مسابقه‌ای نزدیک و حساس با تیم شهرداری آمل روبه‌رو شدند و با بدشانسی این بازی را نیز 68 بر 65 باختند، اما در آخرین بازی جمعه شب بیست و دوم آذر ماه در مصاف با میزبان یعنی آلومینیوم‌سازی مرکزی با ارائه یک بازی حساب‌شده به برتری 70 بر 56 دست یافتند تا به لطف این پیروزی اجازه صدرنشینی را به نماینده اراک نداده و خود همچنان صدرنشین گروه دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور باقی بمانند.

بعد از انجام بازی‌های مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در شهر اراک، دیدارهای مرحله چهارم روزهای نوزدهم و بیستم دی ماه به میزبانی تیم ایثار قم انجام می‌شود و سپس با انجام بازی‌های پلی آف تکلیف چهار تیم حاضر در مرحله نهایی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول