اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال نفت آبادان:

تاوان بازی دیروز را امروز دادیم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تاوان بازی دیروز را امروز دادیم.

تاوان بازی دیروز را امروز دادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هماد سامری امشب پس از باخت در برابر تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رقابت اصلی برای صعود به دسته برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور بین ما و تیم سولن بهشت هیرکان است و به اعتقاد من سولن بهشت هیرکان تیم بسیار خوبی است و دو تیم شایسته صعود به دسته برتر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پلی‎آف این دو تیم به هیچ وجه با یکدیگر بازی نخواهند کرد نمی‎دانم چرا اینگونه بازی امشب را حساس کردند.

سامری در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص اینکه چه کسی بازی را حساس کرد؟، با اشاره به بازی روز گذشته بین دو تیم شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام در هفته نهم لیگ برتر گفت: به نظر من تاوان بازی دیروز را ما امروز در این بازی دادیم.

وی افزود: سوت آخر را همه دیدند و بالاخره فیلم بازی موجود است و ما هم به فدراسیون شکایت خودمان را اعلام خواهیم کرد و امیدواریم به شکایت ما هم رسیدگی کنند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تأکید کرد: در بازی به این حساسی ممکن است حتی یک سوت نتیجه بازی را تغییر دهد.

سامری در اعتراض به یک تصمیم داور در کوارتر پایانی و در ثانیه‎های آخر، گفت: در وقت قانونی چند پنالتی گرفتیم که نتوانستیم وارد سبد کنیم و اینجا هم شاید موفق نمی‌شدیم ولی انتظار داریم حق ما را درست به ما بدهند.

وی در خصوص اشتباهات بازیکنانش در بازی، خاطرنشان کرد: ما یک مقدار با این جو تماشاگر گرگان بیگانه هستیم و امیدواریم سایر شهرها نیز چنین تماشاگرهای خوب و خونگرم داشته باشد تا بازی‎ها جذابیت مناسب را داشته باشد.

سامری در خصوص شرایط سنی که در لیگ یک برای تیم‎ها مشخص شده است، ابراز داشت: شرایط سنی در لیگ یک فاصله زیادی را بین لیگ دسته یک و لیگ برتر بسکتبال ایجاد کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تصریح کرد: هر تیمی که به لیگ برتر صعود کند و بخواهد موفق باشد نیاز است 80 درصد بازیکنانش را تغییر دهد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان ابراز داشت: اما فشردگی بازی‎ها خوب است و چون 12 تیم وجود دارد این فشردگی بازی‎ها یکی از بهترین کارهای فدراسیون در این دوره است.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول