اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه ۴ اصفهان:

توزیع شیر در مدارس نوعی سرمایه‌گذاری است

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان گفت: توزیع شیر در مدارس و در میان دانش‌آموزان نوعی سرمایه‌گذاری برای جامعه است و توزیع شیر در مدارس سبب ارتقای سطح سلامتی دانش‌آموزان می‌شود.

توزیع شیر در مدارس نوعی سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی مدینه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه توزیع شیر مدارس با اشاره به اهمیت و ضرورت توزیع شیر در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: توزیع شیر از امروز با برگزاری مراسم افتتاح توزیع شیر در مدارس اصفهان دربین دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش با توزیع شیر در میان دانش‌آموزان در راستای ارتقای سطح سلامتی دانش‌آموزان تلاش می‌کند و این اقدام باید هر ساله با جدیت بیشتری دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان توزیع شیر در مدارس و در میان دانش‌آموزان را نوعی سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان فردا هستند و این افراد باید در آینده در جبهه‌های مختلف به کشور خدمت‌رسانی کنند و وظیفه و رسالت خود را در مقابل کشور انجام بدهند.

وی با تاکید بر اینکه توزیع شیر در مدارس سبب ارتقای سطح سلامتی دانش‌آموزان می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان امروز در آینده به عنوان مربیان، مدیران و معلمان برجسته کشور هستند و ارتقای سلامتی این افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدینه با بیان اینکه برای توزیع شیر در مدارس اصفهان با تمام توان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و این موضوع باید با جدیت در سطح مدارس انجام شود، تاکید کرد: امیدواریم که برگزاری مراسم افتتاح توزیع شیر در مدارس اصفهان، سرآغاز اجرای برنامه‌های مفید و مناسب در تمام مدارس باشد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول