اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

تسریع در اتمام پروژه مسکن مهر به عنوان سرمایه ملی الزامی است

استاندار کردستان مسکن مهر را سرمایه ملی دانست و بر تسریع در اجرا و اتمام این پروژه در استان تاکید کرد.

تسریع در اتمام پروژه مسکن مهر به عنوان سرمایه ملی الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی امشب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: مسکن مهر یک سرمایه ملی است که برای پناه افراد کم‌درآمد ایجاد شده است و باید حفظ شود.

وی افزود: این پروژه ممکن است در برخی موارد همچون مکان‌یابی و غیره مشکلاتی داشته باشد اما نباید اجازه داد این مشکلات موجب هدر رفت سرمایه‌های ملی که در این طرح هزینه شده، شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه پرداختن به مشکلات موجود در این طرح دردی را دوا نمی‌کند و گره‌ای از کار باز نخواهد کرد خاطرنشان کرد: باید با اجرا و بهره‌برداری از واحدهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند در راستای حفظ این سرمایه ملی تلاش کرد.

زاهدی تصریح کرد: بدون شک رفع مشکلات و موانع سد راه اجرای پروژه‌های مسکن مهر باید در سطح کلان مورد بررسی قرار گیرد چراکه این مشکل تنها به یک استان خلاصه نمی‌شود.

وی خواستار بیان تعهدات و سهم مرکز و استان در زمینه اجرای تاسیسات زیربنایی این پروژه‌ها شد و گفت: باید با توجه به میزان تعهدات و اجرایی شدن آنها زمینه را برای رفع مشکلات فراهم سازیم.

استاندار کردستان افزود: باید با شناسایی درست مشکلات موجود از طریق وزیر مسکن در راستای رفع آنها تصمیم‌گیری و اقدامات لازم را انجام دهیم.

زاهدی با بیان اینکه نباید بر اساس سیاست‌گذاری‌های گذشته در این مسیر گام برداریم تصریح کرد: انتقاد از نحوه عملکرد اجرای این طرح نمی‌تواند ما را به هدفی که دنبال می‌کنیم، برساند.

وی در ادامه تلاش در راستای بازگرداندن منابع بانکی را ضروری دانست و گفت: منابع بانکی اگر برنگردد قطعا به زیان استان خواهد بود چراکه عدم بازگشت این منابع مانع از انجام سرمایه‌گذاری‌های دیگر در استان می‌شود.

استاندار کردستان در پایان بر تسریع در روند دادن پایان کار و صورت جلسه تفکیکی تاکید کرد و افزود: بعد از افتتاح مسکن مهر باید تلاش کنیم صورتجلسه تفکیکی، پایان کار و دفترچه فروش اقساطی در کوتاه‌ترین زمان تهیه شود.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول