اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

95 درصد کار انبار نفت بزرگ کرمان به پایان رسیده است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس گفت: 95 درصد کار انبار بزرگ نفتی شهید احمدی‌روشن‌ کرمان به پایان رسیده است.

95 درصد کار انبار نفت بزرگ کرمان به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در بازدید از انبار بزرگ نفتی شهید احمدی‌روشن‌ کرمان اظهار داشت: اولویت مسئولان شرکت نفت کرمان انتقال کامل انبار نفت به بیرون از شهر و انبار بزرگ نفت‌ شهید احمدی روشن است.

وی افزود: مسئولان و کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در زمینه ساخت‌ انبار نفت شهید احمدی‌روشن باغین کار بزرگی‌ انجام داده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امکان توسعه انبار نفت بزرگ احمدی‌روشن کرمان وجود دارد و تجهیزاتی که برای مسائل کنترلی و ایمنی‌ به کار برده شده چه در زمینه بارگیری و چه خارج از بارگیری مستقیما در خود مخازن سوختی از نوع پیشرفته است و خیلی از کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نواقصی که قبلا در بار‌گیری بود‌ با نصب تجهیزاتی اتوماتیکی در هنگام بارگیری دیگر امکان سوء‌استفاده‌‌ هنگام بارگیری صورت نمی‌گیرد و از قاچاق سوخت جلوگیری می‌شود.

زاهدی در پایان یادآور شد: پنج درصد دیگر از کارهای انبار بزرگ نفتی‌ شهید احمدی‌روشن باقیمانده است که امیدواریم هرچه زودتر انجام شوند و در ایام‌الله 22 بهمن ماه سال جاری بتوانیم آن را به صورت رسمی افتتاح کنیم.

انتهای پیام/80018/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول