اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی خراسان‌جنوبی 27 آذر در سربیشه

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی 27 آذر ماه در شهرستان سربیشه آغاز می‌شود.

آغاز بزرگترین رویداد قرآنی خراسان‌جنوبی 27 آذر در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم اظهار داشت: با خاتمه یافتن مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان جنوبی که با حضور حدود 3 هزار نفر برگزار شد تکلیف نفرات راه یافته به مرحله استانی روشن شد.

وی با اشاره به حضور 300 نفر در مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود:  شرکت کنندگان قرآن کریم در این دوره از مسابقات در هفت رشته حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، ابتهال و هم‌خوانی با یکدیگر به رقابت می‎پردازند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: راه یافتگان مرحله استانی در دو بخش بانوان و برادران در دو گروه سنی زیر 16 سال ویژه شکوفه‌ها و بالای 16 سال ویژه بزرگسالان با هم رقابت می‌کنند.

مومنی‌مقدم هدف از گسترش کمیت متسابقین، عینیت بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تعمیق و ترویج معارف قرآن در جامعه دانست.

وی تصریح کرد: 300 قاری و حافظ برتر قرآنی در مرحله استانی مسابقات از 27 آذر‌ماه جاری تا 29 آذر ماه با هم رقابت و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برگزاری مسابقات قرآنی را در ارتقای سطح کمی و کیفی شرکت‌کنندگان مطلوب دانست و اذعان داشت: اختتامیه سی و ششمین مرحله استانی مسابقات قران کریم 29 آذر ماه جاری با معرفی چهره‌های برتر قرآنی خواهران و برادران در مهدیه شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/22482/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول