اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میرجاوه:

استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ارتقا سطح بهداشت جامعه لازم است

فرماندار میرجاوه گفت: همکاری تمام ادارات و دستگاه‌ها به ویژه آموزش و پرورش برای رشد شاخصه‌ها سلامت و ارتقا سطح بهداشت و کاهش آثار ناخواسته آن در جامعه ضروری است.

استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در ارتقا سطح بهداشت جامعه لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میرجاوه، غلامرضا گنجی ظهر امروز در جلسه کار گروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی میرجاوه در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: برای اینکه به شاخصه‌های سلامت دست پیدا کنیم باید با فرهنگ‌سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم ابتدا از خانه و محیط اداره برای رعایت الگوها پیشگام باشیم.

فرماندار میرجاوه همکاری و همدلی تمام ادارات و دستگاه‌ها برای پیشرفت و رشد و شاخصه‌ها سلامت و ارتقا سطح سلامت و کاهش آثار ناخواسته آن در جامعه ضروری است و در این زمینه نقش آموزش و پرورش را در ارتقا سطح مواد بهداشتی جامعه بی‌بدیل ارزیابی کرد.

این مسئول همچنین خواستار هماهنگی هرچه بیشتر مرکز بهداشتی و آموزشی و پرورش و استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر دو دستگاه برای پیشبرد اهداف شورای اسلامی در شهرستان میرجاوه شد.

وی در ادامه بر آب شرب روستاهای فاقد شبکه نیز تاکید کرد.

عرب رئیس مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و امنیت غذایی ارائه پرداخت و عنوان کرد: از اول مهرماه تاکنون پنج دوره آموزش در مدارس شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط برگزار شده و این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

عزیراحمد ریگی شهردار میرجاوه نیز در ادامه این جلسه در زمینه اجرای یک دوره معدوم کردن سگ‌های ولگرد در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: تعداد بیش از 100 قلاده سگ معدوم شدند و این طرح تا پایان سال دو مرحله اجرا خواهد شد.

در پایان این جلسه موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیته اتلاف سگ‌های ولگرد در روستاها تشکیل و در شهر میرجاوه شهرداری نسبت به اتلاف سگ‌های ولگرد اقدام کند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول