اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری نخستین دوره انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین دوره انتخاب کتاب سال در این استان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین دوره انتخاب کتاب سال در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخاب کتاب سال استان در آذرماه سال جاری گفت: این برنامه با حضور نویسندگان و مسئولان ارشد استانی روز بیست و هفتم آذرماه سال جاری در تالار هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان معلم یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فواید این‌که انتخاب کتاب سال برای نویسندگان این استان، افزود: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق نویسندگان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه است.

این مدیر ارشد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در انتخاب کتاب سال آثاری را که در طول یک سال تألیف و منتشر شده‌اند داوری شده و کتابی را که از همه بهتر است به عنوان کتاب انتخاب می‌شود.

کمالوندی با بیان این‌که 182 اثر از 126 نویسنده هم‌استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، افزود: از این تعداد 9 کتاب در 9 رشته و با انتخاب شش داور انتخاب شد که به هر کدام هدیه و دیپلم افتخار با امضای استاندار محترم داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این برنامه در روز بیست و هفتم آذرماه سال جاری در یاسوج، ابراز داشت: در این برنامه از سه ناشر برگزیده استان به نام‌های چویل، فرهنگ مانا و فاطمیه و از پنج نویسنده پرکار و داوران و کمیته علمی تجلیل می‌شود.

کمالوند تصریح کرد: به خاطر اینکه اولین برنامه انتخاب کتاب سال را داشتیم دوره انتخاب کتاب سال را از سال 1382 تا 1392 تعیین کردیم تا در این راستا بتوانیم گنجینه‌ای از مجموعه ارشاد فراهم کنیم و این اتفاق افتاده و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و شاهد برگزاری دیگر دوره‌های انتخاب کتاب سال در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول