اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

267 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های کشاورزی سمنان اختصاص یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از تخصیص 267 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی برای طرح‎های کشاورزی استان سمنان خبر داد.

267 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‎های کشاورزی سمنان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی امروز اظهار کرد: در راستای تأمین و توزیع تسهیلات بانکی و با هدف حمایت از بهره‎برداران و سرمایه‎گذاران، ارتقای کیفی و کمی سطح تولید، ایجاد شغل، افزایش بهره‎وری و ... این تسهیلات با نرخ سود 13 درصد به استان سمنان اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: با توجه به فرصت باقی‎مانده تا پایان سال این تسهیلات با رویکرد تسریع در توزیع و جذب به طرح‎های مشمول اختصاص می‎یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سهم آورده متقاضیان مشمول و واجدان شرایط بهره‎مندی از این تسهیلات را به میزان حداقل 20 درصد کل سرمایه‎گذاری ثابت و در گردش اعلام کرد.

موسوی افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات با اختصاص مجموع دوره‎های اجرا، بهره‎برداری و تنفس و با لحاظ کردن نظر بانک عامل حداکثر هشت سال است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره طرح‎های مشمول این تسهیلات گفت: طرح‎های مربوط به آب و خاک، تولیدات دام و طیور و تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ، گیاهی، شیلات و جنگل و مرتع از این تسهیلات بهره‎مند می‎شوند.

موسوی شش بانک کشاورزی، سپه، صادرات، رفاه کارگران، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی را بانک‎های عامل در توزیع این تسهیلات ذکر کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یادآوری کرد: با توجه به مهیا بودن شرایط بخش کشاورزی برای جذب تسهیلات بیشتر در نظر است حداکثر در یک فرصت یک ماهه تکلیف پرونده متقاضیان استفاده از تسهیلات فوق نهایی شود تا در مرحله بعدی بتوان از بخش دیگری از تسهیلات متمرکز در مرکز نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/2249/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول