اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کاشمر برگزار شد

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف پایان یافت.

اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کاشمر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر صبح امروز در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات اظهار کرد: اگر چه سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان 13 هزار نفر بود اما با استقبال خوب مردم دارالمؤمنین 22 هزار و 500 نفر برای شرکت در مسابقات قرآنی ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی با بیان اینکه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم برگزار شده است، افزود: 270 نفر راه یافته به مرحله نهایی شهرستان در دو بخش خواهران و برادران و در گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در مدت دو روز در سالن اجتماعات بقعه امامزاده سید حمزه (ع) با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در بخش برادران و در رده سنی زیر 16 سال امیر حسین طهماسبی، علی طاهریان و محمد صادق مرجانی در رشته حفظ یک جزء، علیرضا اسماعیل‌پور، محمد احمدی و علی شکوری در رشته حفظ 5 جزء و عرفان دلخوش در رشته حفظ 20 جزء عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، یادآور شد: در همین رده سنی افشین محمدزاده، مهدی موذنی و عرفان خزاعی در رشته قرائت، سید محمدجواد رحیمی، علیرضا حسین‌پور و محمد چیتی در رشته ترتیل موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر ادامه داد: در رده سنی بالای 16 سال برادران نیز محمد محمدی، سیدهانی طباطبایی و علی سبزه در رشته قرائت و الیاس خلوصی، حامد طاووسی و عباس لطیفی‌پور در رشته ترتیل عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رده سنی بالای 16 سال خواهران، بتول رضایی، طاهره حسینی و زهرا حسینی در رشته حفظ 10 جزء، زهره حسین‌زاده، طاهره زحمتکش و سمانه حسین‌نژاد در حفظ 20 جزء، کنیز اقبالی‌فر، فاطمه صغری پورعلی و مریم پرنو در رشته حفظ کل قرآن، زهره کریمی، زهرا احمدی و سمیه سالارزاده در رشته قرائت و سیده‌سمانه جعفرزاده، بی‌بی‌فاطمه حسینی و نسرین علیدوست در رشته ترتیل حائز عناوین اول تا سوم هر رشته شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 16 سال نیز ریحانه باقریان، منصوره علیپور و الهه شاکری در رشته حفظ یک جزء، مهری نامدار، مریم سلیمی و سیده زهرا حسینی در رشته ترتیل و ساجده رستگار، فائزه صفرنژاد و فاطمه سلیمی در رشته قرائت عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

تدینی با بیان اینکه در رشته مفاهیم تخصصی برادران و در رده سنی بالای 16 سال مصطفی شکوری مغانی، محمد عامری و علی صولتی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند، تصریح کرد: در قسمت خواهران و در همین رشته نیز مرضیه عسکری، زهره حسین‌زاده و طاهره زحمتکش عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه میثم میری، حامد طاووسی و ابوالفضل رشیدی در رده سنی بالای 16 سال و مرتضی موذن، عرفان خزاعی و علیرضا حسین‌پور در رده سنی زیر 16 سال موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم رشته اذان شدند، یادآور شد: عباس پورحسین، مصطفی عاشوری و سیدرضا سیدی مقام‌های اول تا سوم ابتهال را به خود اختصاص دادند؛ همچنین گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی جوادالائمه از روستای فروتقه نیز در بخش همخوانی قرآن رتبه برتر را کسب کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر با تقدیر از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات تاکید کرد: نفرات اول تا سوم رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم در دو بخش خواهران و برادران و در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال به مسابقات استانی اعزام خواهند شد.

این گزارش حاکی است، در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور فرماندار، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم کاشمر برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول