اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران برگزار شد

برگزاری مسابقات قرآنی حلقه‌های صالحین خواهران در باشت

با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج باشت، مسابقات قرآنی حلقه‌های صالحین خواهران در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآنی حلقه‌های صالحین خواهران در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز مسابقات قرآن کریم ویژه حلقه‌های صالحین در حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) باشت و در سه روستای چاه تلخ، دره‌باشت و سعادت‌آباد این شهرستان در رده‌های سنی جوان و نوجوان برگزار شد.

بنفشه گرامی در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات که در سطح شهرستانی برگزار شد در سه رشته حفظ، قرائت و درک و مفاهیم قرآن بود که با در نظر گرفتن امتیازات مربوط به حلقات شرکت‌کننده در این مسابقات، افراد برتر و حلقه برتر شناسایی و به سپاه ناحیه باشت معرفی و در صورت بالا بودن امتیازات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) باشت تصریح کرد: این مسابقات با داوری مربی و مسئول آموزش قرآن کریم حوزه و با حضور فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با هدف رشد و توسعه و تقویت فرهنگ قرآن‌خوانی و بهره‌مندی از فضایل قرآن در طول زندگی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم به خصوص بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین در سطح شهر و روستاها، جذب افراد مستعد و توانمند در این زمینه و آشنایی بیشتر با مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.

گرامی از عمده‌ترین اهداف این مسابقات که نوعی رقابت در یادگیری قرآن کریم است را جذب، گرایش و عمل هر چه بیشتر اعضای حلقه‌های صالحین به قرآن این کلام نورانی وحی ذکر کرد.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول