اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با اعضای شورای حمل و نقل استان قم صورت گرفت

تاکید رئیس مجلس بر پیگیری مشکل تعاونی‌ها در مسکن مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث تعاونی‌های مشکل‌دار مسکن مهر باید با همکاری دادگستری، زمینه حل مشکلات را فراهم کرد.

تاکید رئیس مجلس بر پیگیری مشکل تعاونی‌ها در مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای حمل و نقل استان قم با بیان اینکه برخی تعاونی‌ها در بحث مسکن مهر مشکلاتی داشته‌اند، اظهار داشت: باید با همکاری دادگستری قم راه حل مناسبی برای رفع تخلفات و پیگیری معضلات پیدا کرد.

این مسئول عنوان کرد: تعاونی‌های مشکل‌دار در بحث مسکن مهر باید با دقت شناسایی و مورد ارزیابی قرار بگیرند تا ضرری به مردم وارد نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان برخی تعاونی‌ها صلاحیت لازم را ندارند باید به مشکل آنها رسیدگی شود، عنوان کرد: پیگیری در مورد این موضوع باید توسط اداره کل راه و شهرسازی و سایر نهادهای مسئول انجام شود.

وی در ادامه بر تکمیل هرچه سریع‌تر راه‌ها و جاده‌های استان تاکید کرد و گفت: راه قم – جعفریه و مسیر قنوات نیازمند تزریق بودجه برای تکمیل‌شدن هستند و پیگیری در این زمینه باید توسط مسئولان استان قم انجام شود.

لاریجانی با تاکید بر حل مشکل زمین‌های فرودگاه قم و نیز ایستگاه قطار محمدیه که در خارج از شهر قرار دارد، خاطرنشان کرد: در مورد معماری شهری نیز باید با توجه به ویژگی‌های مذهبی شهر قم برنامه‌های جامع داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کاری که در مکه و مدینه صورت گرفت و برج‌های عظیمی اطراف مسجدالحرام ساختند، اقدامی عقلایی نبوده؛ تراکم زیاد در اطراف مکان‌های مقدس مانند حرم حضرت معصومه(س) کار شایسته‌ای نیست و در طرح جامع شهرسازی قم باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: در معماری شهری باید منطقی مشخص حاکم باشد، به عنوان مثال مراکز علمی در اطراف حرم مطهر ساخته و مراکز اقامتی و دیگر اماکن در فواصل دورتر بنا شوند.

انتهای پیام/78004/ن40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول