اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان خبر داد

برگزاری نشست «رویکردهای نوین در سیاست توسعه شهری» در دانشگاه بوعلی سینا

مدیر‌عامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان از برگزاری نشست تخصصی رویکردهای نوین در سیاست توسعه شهری در دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.

برگزاری نشست «رویکردهای نوین در سیاست توسعه شهری» در دانشگاه بوعلی سینا

محمدعلی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، شورای شهر، شرکت عمران و مسکن‌سازان و سازمان نظام مهندسی استان همدان نشست تخصصی «رویکردهای نوین در سیاست‌های توسعه شهری» در روز 28 آذرماه در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست تخصصی دکتر پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با موضوع «راهبردهای توسعه شهری cds» و دکتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با موضوع «نقش ارتقاء قلمروهای عمومی در فرآیند بازآفرینی محلات هدف برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری» سخنرانی خواهند کرد.

مدیر‌عامل شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان بیان داشت: در این نشست استاندار و شهردار همدان نیز به بیان سیاست‌ها و رویکردهای توسعه شهرهای همدان پرداخته و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز پیشنهادات خود را ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حفظ و ارتقای هویت فرهنگی محلات در این نشست تخصصی مراحل باز زنده‌سازی مرکز محلات قدیمی در دستور کار قرار دارد.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: معاونان وزیر راه و شهرسازی در پایان این نشست یک روزه از محدوده بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر همدان با حضور جمعی از مسئولان شهر بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/89006/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول