اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث تجلیل شدند

پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث همزمان با هفته پژوهش با حضور مشاور عالی این پژوهشگاه تقدیر شدند.

پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه قرآن و حدیث پیش از ظهر امروز با حضور مشاور عالی پژوهشگاه قرآن و حدیث در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی، معاون پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث در این مراسم به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت‌های پژوهشگاه پرداخت و پژوهشگران این پژوهشگاه را به تلاش برای جذب در زمینه هیئت علمی دعوت کرد.

حجت‌الاسلام رضا برنجکار مشاور عالی پژوهشگاه قرآن و حدیث با اشاره به تصویب تاسیس پژوهشگاه قرآن و حدیث در هشتم تیر ماه سال جاری در شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: چهاردهم مرداد سال جاری این پژوهشکده به پژوهشگاه قرآن و حدیث تبدیل شد که در زمینه علوم و معارف حدیثی تحقیقاتی انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: استنباط دقیق از آموزه‌های علوم و معارف اسلامی بر پایه متون ارزشمند قرآن و حدیث،‌ دفاع از معارف قرآن و حدیث و پاسخگویی به مسائل بنیادین و نظری در حوزه معارف اسلامی از جمله اهداف پژوهشگاه قرآن و حدیث است.

در پایان این مراسم از پنج نفر از پژوهشگران از جمله سیدعلی موسوی‌کیا به عنوان همکار پژوهشی و آماده‌سازی کتاب، حجج اسلام سید رسول موسوی از پژوهشکده کلام اهل بیت، سیدعلی حسینی‌زاده از پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع)، رسول افقی از پژوهشکده علوم و معارف حدیث و محمدتقی سبحانی‌نیا از پژوهشکده اخلاق و علوم رفتاری تقدیر شد.

پژوهشگاه قرآن و حدیث دارای چهار پژوهشکده علوم و معارف حدیث، تفسیر اهل بیت(ع)، اخلاق و علوم رفتاری و پژوهشکده کلام اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام/78003/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول