اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز:

طرح دانشکار با جدیت توسط بهزیستی البرز پیگیری می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: طرح دانشکار با هدف توانمندی‌سازی معلولان و همچنین زنان سرپرست خانوار توسط بهزیستی این استان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

طرح دانشکار با جدیت توسط بهزیستی البرز پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست منطقه‌ای اجرای طرح دانشکار در ادارات بهزیستی کشور بعد از ظهر امروز به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این نشست مدیران بهزیستی استان‌های البرز، تهران، گیلان، مازندران، قم، زنجان و قزوین حضور داشته و هر کدام به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در اجرای این طرح پرداختند.

افروز بهرامی، مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی که ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور اجرا می‌شود، مربوط به توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: بهزیستی کمک‌هایی را برای رفع نیازهای حداقلی افراد نیازمند و جامعه هدف خود در دستور کار دارد، اما مهم این است که ما بتوانیم خانواده‌های نیازمند را به خودکفایی مالی برسانیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: تحقق این مهم نیازمند اجرای طرح‌های کارشناسی شده و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های افراد تحت پوشش است تا بتوانیم آنها را از نظر مالی به خودکفایی برسانیم.

بهرامی ادامه داد: در همین راستا طرح دانشکار با هدف اشتغال‌زایی و خودکفایی اقتصادی معلولان و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی اجرا شده است.

وی افزود: خوشبختانه این طرح در استان البرز با جدیت و حساسیت خاصی پیگیری شده و دستاوردهای خوبی نیز داشته است.

وی بیان داشت: آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ویژه این بخش از افراد تحت پوشش بهزیستی در چارچوب طرح دانشکار در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم ارائه این آموزش‌ها بتواند در توانمندسازی اقتصادی افراد نیازمند مؤثر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در پایان متذکر شد: برای اجرای هرچه بهتر طرح فوق نیازمند تبادل تجربیات و دستاوردهای ادارات بهزیستی در استان‌های دیگر هستیم و استان البرز نیز آمادگی دارد تا تجربیات خود در اجرای طرح دانشکار را در اختیار ادارات استان‌های دیگر قرار دهد.

لازم به توضیح است، مدیران ادارات بهزیستی حاضر در این نشست منطقه‌ای نیز به بیان دیدگاه‌ها و دستاوردهای مربوط به اجرای طرح دانشکار در استان خود پرداختند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول