اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار آبادان:

پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب آبادان در حال اجراست

معاون شهردار آبادان گفت: پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب این شهرستان در حال اجراست.

پروژه مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب آبادان در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حبیب‌الله رشتی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه قبل شورای سلامت در آبادان مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب بود.

وی افزود: در این راستا و از چهار منطقه‌ای که شهرداری باید نسبت به اجرای عملیات در آنها می‌کرد هم‌اکنون کار مسقف‌کردن کانال‌ها در سه منطقه در حال انجام است.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در منطقه 117  هکتاری در مجموع 600 متر از کانال‌ها مسقف شده و 170 متر باقی مانده است که در مرحله اجرای مناقصه است.

رشتی‌پور تصریح‌کرد: در منطقه احمدآباد نیز پیمانکار جدید انتخاب شده و قرار است 70 متر باقی مانده این منطقه را نیز انجام دهد.

وی اضافه‌کرد: در کانال لاندوی نیز دو پیمانکار مشغول کار بودند که کار آنها به پایان رسید و و پیمانکار سوم نیز گرفته شده است تا 70 متر باقی مانده را انجام دهد.

معاون شهردار آبادان خاطرنشان‌کرد: شهرک دریا نیز که به متراژ 120 متر است هنوز عملیات اجرایی آغاز نشده که علت آن نیز حجم بالای کار است.

وی ادامه داد: در زمینه نیزارزنی منطقه بریم نیز شهرداری یک هزار و 500 متر از این منطقه را نیزارزنی کرده است و قرار است فاز دوم پارک بوستان نیز در این منطقه اجرا شود.

معاون شهردار آبادان ادامه داد: در زمینه رفع مشکلات ترمینال نیز اقداماتی در این مدت در زمینه به‌سازی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر خوابگاه رانندگان، روشنایی ترمینال، توسعه فضای سبز و به‌سازی سقف ترمینال در حال انجام است.

رشتی‌پور تصریح‌کرد: همچنین در زمینه برخورد با احشام نیز شش مورد در این مدت جمع‌آوری شده و به هفت مورد از دارندگان آنها تذکر داده شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول