اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مطالعه 46 دقیقه در شبانه‌روز

رتبه نخست مطالعه روزنامه به گیلانی‌ها رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: گیلانی‌ها رتبه نخست کشوری مطالعه روزنامه با 46 دقیقه در شبانه‌روز را کسب کردند.

رتبه نخست مطالعه روزنامه به گیلانی‌ها رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اسماعیل‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گیلان شادی و نشاط را حق مردم دانست و تصریح کرد: زمینه و بستر شادی و نشاط با حفظ حرمت‌ها و هنجار‌های اجتماعی باید برای مردم فراهم شود.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: شادی و نشاط اجتماعی در قالب فعالیت‌های تئاتر، شعر و موسیقی در دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم گیلان ارائه می‌شود.

اسماعیل‌پور، خواستار به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های خبری و هنری گیلان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به وضعیت مطبوعات در استان اشاره کرد و گفت: گیلانی‌ها طبق آخرین برآوردها 46 دقیقه در شبانه‌روز روزنامه مطالعه می‌کنند و در این زمینه رتبه نخست کشوری را کسب کردیم.

وی فرهنگ بالای مردم گیلان را سبب برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر انقلاب اسلامی در این استان دانست و تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای مطبوعات فجر انقلاب اسلامی با حضور شش استان کشور برگزار می‌شود.

به گفته اسماعیل‌پور، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری تحلیلی و 158 نشریه فعال و نیمه‌فعال برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به مسئولان گیلان مددرسانی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه به فروش 800 میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و یادآور شد: موضوع مذکور نشان می‌دهد گیلان استانی فرهنگی با ظرفیت‌های بسیار بالا است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول