اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

اجرای آزادراه بوشهر به شیراز 1800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آزادراه بوشهر به شیراز نیاز است، گفت: با اجرای این طرح مسیر بوشهر به شیراز 100 کیلومتر کاهش می‌یابد.

اجرای آزادراه بوشهر به شیراز 1800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای در استان از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها از اساسی‌ترین برنامه‌های این مجموعه است و تاکنون برنامه‌های ارزنده‌ای در این مسیر انجام گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 25 پروژه زیربنایی در حوزه راهسازی در سطح استان بوشهر در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها مهم‌ترین اولویت است.

صفایی تصریح کرد: اجرای آزاد راه بوشهر ـ شیراز از مهم‌ترین پروژه‌های استان بوشهر به شمار می‌رود که امیدوار هستیم به زودی اجرایی و عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در حال حاضر مطالعات فازهای اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده است و به زودی عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: برای اجرای این طرح یک‌هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که نقش قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد.

صفایی ابراز داشت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مسیر بوشهر به شیراز با اجرای این طرح بیش از 100 کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی بر لزوم تلاش مسئولان برای اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول