اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور رفت لیگ برتر صورت می‌گیرد

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با مس کرمان و شهرداری باقرشهر

بانوان کاراته‌کای قمی در دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف دو رقیب مطرح می‌روند.

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با مس کرمان و شهرداری باقرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان کاراته‌کای قمی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور را با دو شکست متوالی برابر حریفان قدرتمند خود آغاز کرده‌اند، در دومین هفته این پیکارها نیز کار بسیار سختی مقابل رقبای خود دارند.

بعد از اینکه نخستین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور نیمه آبان ماه برگزار شد و تیم بانوان قم دو شکست متوالی را تجربه کرد و در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفت، حالا نوبت به انجام دیدارهای هفته دوم رسیده است.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، مسابقات هفته دوم از دور رفت فصل جاری لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران به انجام خواهد رسید تا بانوان کاراته‌کای قمی دو شکست هفته نخست را جبران کنند.

تیم بانوان قم که بیشتر نفرات آن‌ها را بانوان کاراته‌کای بومی تشکیل می‌دهند، بعد از دو باختی که در هفته نخست متحمل شد، سعی کرده زیر نظر مربیان خود با انجام تمرینات برنامه‌ریزی شده و منسجم با آمادگی بیشتر و بهتری در هفته دوم پیکارهای لیگ برتر کاراته باشگاه‌های زنان کشور حضور یافته و برابر تیم‌های مس کرمان و شهرداری باقرشهر به پیروزی برسد.

در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم بانوان کاراته قم حضور دارد این تیم در هفته اول رقابت‌ها و در گام نخست به مصاف تیم هیئت کاراته تهران رفت و در پایان جدالی نفس‌گیر با اختلاف 18 امتیاز یعنی با حساب 21 بر سه نتیجه را واگذار کرد تا بدین ترتیب شروع نه چندان خوبی در لیگ برتر داشته باشد.

همچنین دومین مسابقه بانوان کاراته‌کای هیئت قم در نخستین هفته از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم کاراته بانوان شهرداری زنجان بود و در پایان این زنجانی‌ها بودند که توانستند با نتیجه 19 بر 6 نماینده قم را شکست بدهند.

این در حالی است که در سایر بازی‌ها تیم کاراته بانوان مس کرمان در دیگر بازی‌های این گروه به مصاف تیم کاراته بانوان شهرداری باقرشهر رفت و در نهایت توانست با نتیجه جالب توجه 26 بر یک حریف خود را شکست داده و با قدرت کار خود را آغاز کند، اما همین تیم در دومین مسابقه خود برابر تیم هیئت کاراته تهران که قم را شکست داده بود با حساب 15 بر 13 مغلوب شد.

در شرایطی که امسال رقابت‌های لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد، در دومین هفته از فصل جاری این رقابت‌ها در سالن شهید کبکانیان تهران روز جمعه بیست و نهم آذر ماه 12 مسابقه در گروه‌های دوگانه به انجام می‌رسد، ضمن اینکه تیم‌ها در دو بازی معوقه هفته نخست نیز برابر یکدیگر به روی تاتامی خواهند رفت.

انتهای پیام/2258/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول