اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بخشی از پازل توسعه قزوین از سوی شهرداری تکمیل می‌شود

استاندار قزوین گفت: بخشی از پازل توسعه استان از سوی شهرداری تکمیل می‌شود چراکه مهم‌ترین منابع اعتباری غیردولتی در اختیار شهرداری‌هاست و با استفاده از این منابع می‌توان برنامه‌های توسعه استان را به خوبی طی کرد.

بخشی از پازل توسعه قزوین از سوی شهرداری تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین اظهار داشت: اعضایی که با رأی مردم به شورای اسلامی شهر راه یافته‌اند از سابقه طولانی و درخشان در مباحث مدیریت شهری برخوردارند.

وی افزود: یکی از نکات مثبت که در شورای اسلامی شهر این دوره اتفاق افتاد اجماع اعضای شورا برای ثبات مدیریت در ریاست شورا و تثبیت شهردار بود که موجب شد برنامه‌های مدیریت شهری به درستی مسیر قبلی خود را طی کند.

استاندار قزوین ترکیب این دوره شورای اسلامی شهر را دارای یک جامعیت دانست که از تمام اقشار و طیف‌های استان در آن وجود دارند که این خود یک سرمایه عظیم برای مدیریت شهری قزوین است.

روزبه با اشاره به تثبیت مجدد شهردار قزوین با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر بیان کرد: این تدبیر خردمندانه که منجر به ادامه مدیریت شهردار بود موجب می‌شود خط مشی مدیریت شهری با انرژی مضاعفی مجدد از سر گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه انتظارات از مجموعه مدیریت شهری خیلی متفاوت شده و کسی انتظار تصمیم عجولانه و ناپخته را از این مجموعه ندارد، تصریح کرد: ظرفیت شورای اسلامی شهر و شهرداری هم‌اکنون ظرفیت بالقوه است و این یک واقعیت است که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت.

استاندار قزوین ابراز داشت: نگاه به مجموعه مدیریت شهری این است که شهرداری باید خوب حمایت شود و بستر برای ادامه کار آن فراهم شود چراکه هرگونه رشد و توسعه شهری مرکز استان به منزله توسعه خود استان به شمار می‌رود.

روزبه اضافه کرد: علاوه بر این شهرهای کوچک استان به شهرداری قزوین به عنوان یک برادر بزرگ‌تر نگاه می‌کنند و توسعه مجموعه شهری قزوین را برای خود نیز الگو قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: بخشی از پازل توسعه استان از سوی شهرداری تکمیل می‌شود چراکه مهم‌ترین منابع اعتباری غیردولتی در اختیار شهرداری‌هاست و با استفاده از این منابع می‌توان برنامه‌های توسعه‌ای استان را به خوبی طی کرد.

استاندار قزوین با اشاره به تحول صورت گرفته در مباحث مدیریت شهری، خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین گفت: اگر با این تحول که هم‌اکنون صورت گرفته حرکت و آن را مدیریت کنید در موضع فعال قرار داشته و امر توسعه را محقق می‌کنید.

روزبه ادامه داد: اگر با این تحول در موضع تقابل قرار گیرید منفعل شده و کاری از پیش نمی‌برید.

این مسئول تأکید کرد: تحول در امر مدیریت شهری یک اصل اجتناب‌ناپذیر است و ما هم نمی‌توانیم با آن مقابله کنیم باید به سمتی حرکت شود که به مردم بگوییم در مباحث مدیریت شهری به فکر شما احتیاج داریم.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول