اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر دماوند خبر داد

کسب مقام‌های برتر رقابت‌‏های امداد و نجات استان تهران توسط دماوندی‌‏ها

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: نمایندگان کانون‌هایی دانشجویی هلال‌احمر دماوند در مسابقات استانی کانون‌های هلال احمر، مقام‌های اول و دوم استان را کسب کردند.

کسب مقام‌های برتر رقابت‌‏های امداد و نجات استان تهران توسط دماوندی‌‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمید فرهادی عصر امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگاران بیان کرد: در این مسابقات، نمایندگان کانون‌های دانشجویی هلال احمر شهرستان دماوند در رشته اسکان اضطراری پسران مقام نخست و در اسکان اضطراری دختران مقام دوم را کسب کردند.

فرهادی افزود: در رشته اسکان اضطراری دختران، نماینده هلال احمر دماوند متشکل از فائزه چراغعلی، آرزو شرف‌الدینی، آناهیتا خلجی و هانیه خانی از دانشگاه پیام نور بود که موفق به کسب مقام دوم شدند و تیم‌‏های فیروزکوه و ورامین مقام‌‏های اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: مقام نخست رشته اسکان اضطراری پسران با تلاش میلاد اکبری، ابراهیم ساعدی، سجاد بهرامی و مرتضی داوودی، به دماوند رسید و تیم‌‏های فیروزکوه و رباط‌کریم مقام‏‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات امدادی کانون‌های دانشجویی هلال احمر ویژه دانشگاه‌ها برگزار شد.

فرهادی ادامه داد: کانون‌های دانشجویی شهرستان دماوند نیز هم‏پای سایر شهرستان‌های استان تهران، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر شهرستانی، به مرحله استانی که امروز برگزار شد، راه یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در پایان با تقدیر از تمام کسانی که برای کسب این مقام‌های استانی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: امید است این برگزیدگان که به مرحله کشوری راه‌ یافته‌‌اند، بتوانند در مرحله کشوری این مسابقات نیز مقام‌های خوبی به دست آورند.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول