اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دیدارهای هفته چهارم رقم خورد

رقابت 3 تیم 10 امتیازی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال قم

دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با جداشدن سه مدعی از جمع سایر تیم‌ها و اشتراک آنها در امتیاز 10 به پایان رسید.

رقابت 3 تیم 10 امتیازی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته چهارم از نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم امشب با برگزاری دیدار حساس تیم‌های آبادگران و اتحاد به پایان رسید و بدین ترتیب سه تیم با امتیاز مشابه در عدد 10 همچنان تقابل و جدالی نزدیک برای قهرمانی دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم آخرین دیدار هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم بین تیم‌های اتحاد شادقلی و آبادگران به انجام رسید که طی آن فوتبالیست‌های تیم اتحاد توانستند در جدالی سخت و نفس‌گیر با دو گل حریف خود را شکست داده و سومین پیروزی این فصل را کسب کنند.

دومین مسابقه این هفته در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم بین تیم‌های فوتبال پیمان و عقاب پردیسان برگزار شد، دیداری که در آن تیم‌های بدون امتیاز لیگ برتر فوتبال قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و سرانجام این تیم عقاب پردیسان بود که با اقتدار پنج بر یک صاحب برتری شد.

سومین دیدار چهارمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز یک بازی پرگل و تماشایی بود و طی آن تیم صدرنشین هما در جدال با انصار رده پنجمی جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی قم را از گل سیراب کرد.

فوتبالیست‌های هما که یک بار سابقه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در سال 1390 را در کارنامه دارند در این مسابقه با حساب شش بر صفر از سد تیم انصار عبور کردند تا به لطف تفاضل گل بهتر خود به صدر جدول رده‌بندی بروند.

تیم‌های فوتبال سفیر گفتمان و استقلال انتهای جدولی نیز این هفته بازی حساس و البته جذابی را برگزار کردند و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم که با چهار بار عبور توپ از خط دروازه‌ها همراه بود، سرانجام سفیر گفتمان با حساب چهار بر صفر به برتری رسید.

با نتایجی که در هفته چهارم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم رقم خورد، تیم‌های هما، سفیر گفتمان و اتحاد شادقلی همگی 10 امتیازی هستند اما بر حسب تفاضل گل به ترتیب هما، سفیر و اتحاد در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

همچنین تیم آبادگران با هفت امتیاز در مکان چهارم جدول و در تعقیب بالای جدولی‌ها قرار دارد و تیم‌های انصار با چهار امتیاز و عقاب پردیسان با سه امتیاز پنجم و ششم هستند، ضمن اینکه استقلال با یک امتیاز در مکان هفتم و پیمان بدون امتیاز در مکان هشتم جای دارند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول