اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

کاهش سهم بودجه مهمترین عامل مشکلات کردستان است

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: نبود اعتبارات و کاهش سهم بودجه مهمترین عامل مشکلات موجود کردستان شده است.

کاهش سهم بودجه مهمترین عامل مشکلات کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سیداحسن علوی صبح امروز در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر کامیاران خواستار احداث پارکینگ طبقاتی در شهرستان کامیاران شد و تحقق این مهم را نیازمند حمایت از سوی سرمایه‌گذاران دانست.

وی افزود: باید با حمایت سرمایه‌داران شهر پروژه پارکینگ طبقاتی را احداث و زمینه سودآوری را در این شهر به وجود آورد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود اعتبارات و کاهش سهم بودجه مهمترین عامل مشکلات موجود کردستان است.

وی با بیان اینکه تلاش نمایندگان پیگیری مداوم افزایش سهم بودجه و رسیدن به نتیجه مطلوب در این خصوص است، افزود: ایجاد بسترهای درآمدزایی همچون اجرای پروژه‌های مختلف با کمک و مشارکت سرمایه‌داران نیز می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات باشد.

علوی اظهار کرد: پیگیری‌های لازم در خصوص رفع مشکلات را انجام داده‌ایم، اما حل این مشکلات نیازمند مکاتبات خاصی با برخی سازمان‌ها است که حتماً پیگیر خواهیم بود.

99 درصد زمین‌های کامیاران قولنامه‌ای است

شهردار کامیاران نیز در این دیدار با اشاره به قولنامه‌ای بودن بالغ بر 99 درصد از کل زمین‌های این شهر اظهار کرد: اگر جواز برای این زمین‌ها داده نشود، شهرداری شهر باید تعطیل شود.

به گفته ناصر شفیعی، ساخت المان‌های ورودی و خروجی کامیاران که راه عبور شمال و جنوب است از دیگر نیازها است که برای انجام آن اعتباری بالغ بر 600 میلیون نیاز است.

خرید  تجهیزات دست‌دوم برای پارک‌ها

وی با اشاره به خریداری تجهیزات دسته‌ دوم برای پارک‌های شهر کامیاران بیان کرد: تجهیزات کهنه و فرسوده پارک‌های این شهر موجب غریبه شدن کودکان با وسایل بازی و تفریحی در پارک‌ها شده است.

به گفته شهردار کامیاران، وجود غسالخانه در مساجد و فعالیت آنها موجب سلب آرامش مردم شده و نیاز به احداث غسالخانه‌ای مستقل را دوچندان کرده است.

شفیعی همچنین افزود: با توجه به ارتقای آتش‌نشانی این شهر به سازمان، ایجاد یک ایستگاه دیگر برای جلوگیری از صدمات و اتفاقات در کامیاران الزامی است.

وی در پایان با ابراز خرسندی نسبت به ورود تیم فوتبال کامیاران با عنوان نماینده استان در لیگ دسته سه کشوری بیان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای حمایت از این تیم نیازمند مشارکت اداره ورزش و جوانان استان با شهرداری است.

انتهای پیام/79013/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول