اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

‌فوتبال اردبیل ‌14 سال ‌در لیگ دسته دو در‌جا ‌ز‌د‌

شهردار اردبیل با بیان اینکه ‌فوتبال اردبیل ‌14 سال ‌در لیگ دسته دو در‌جا ‌ز‌د، ‌گفت: نباید در این مقطع که تیم شهرداری اردبیل نتایج خوبی را می‌گیرد‌ با برخی اظهار‌نظرها ‌روند رو به رشد تیم ‌مختل شود.

‌فوتبال اردبیل ‌14 سال ‌در لیگ دسته دو در‌جا ‌ز‌د‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در هجدهمین جلسه شورای شهر دور چهارم در اردبیل اظهار داشت: به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت آشفته فوتبال اردبیل و بلاصاحب بودن آن شهرداری داعیه‌دار این حوزه است و ما در لیگ دسته دو حضور قوی و پرانگیزه داریم تا بتوانیم اردبیل را برای اولین بار در لیگ دسته یک صاحب تیم قوی و آبرومند کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 14 سال است که فوتبال اردبیل در دسته دو در‌جا می‌زند و بنده از اعضای شورای شهر انتظار دارم که با توجه به موفقیت‌های فصل جاری و در شرایطی که تیم به روزهای آینده امیدوار است نباید با طرح مسائل حاشیه‌ای و اینکه شهرداری نباید در حوزه تیم‌داری ورود پیدا کند به این روند خلل و خدشه‌ای وارد شود.

90 درصد برف‌روبی اردبیل انجام شده است

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از برف‌روبی مجموعه شهرداری در یک هفته گذشته و به دنبال بارش سنگین برف که در 10 سال اخیر بی‌سابقه بوده است، یادآور شد: ما از روزهای نخست بارش برف با استفاده از امکانات شهرداری و بخش خصوصی و تامین نمک و آمیزش مناسب با ماسه کار برف‌روبی و نمک‌پاشی را انجام دادیم و حتی بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی ما در مناطق مختلف شهری از روزهای قبل به حال آماده‌باش درآمده بودیم تا در این زمینه بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

بدری با بیان اینکه اولویت برف‌روبی با معابر اصلی بوده است و تا روز شنبه برف‌روبی معابر اصلی و فرعی در مناطق چهارگانه به اتمام رسیده بود، گفت: ما با اکیپ‌بندی تیم‌های برف‌روبی در مناطق مختلف شهری و بکارگیری 300 دستگاه ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی نظیر گریدر، لودر، کمپرسی و .... به سرعت معابر اصلی و فرعی را بازگشایی کردیم و سپس در مناطق یک و دو و بخش‌هایی از منطقه سه کوچه‌ها پاکسازی شده و حدود 10 درصد از کار باقیمانده تا روز جمعه برف‌روبی در کوچه‌ها نیز به اتمام می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: بیش از 500 میلیون تومان هزینه برف‌روبی در نظر گرفته شده است که با توجه به همراهی مردم در نریختن برف سنگین حیاط خانه و پشت بام به کوچه‌ها انتظار می‌رود این هزینه به کمتر از مبلغ پیش‌بینی شده تعدیل شده و کاهش یابد.

باغ شریعت مشکل حقوقی دارد که باید استاندار و دادگستری حل کنند

شهردار اردبیل بیان داشت: ما از اعضای شورای شهر انتظار داریم طرح‌های پیشنهادی خود را برای اجرا در لایحه بودجه سال 93 ارائه کنند چرا که هر طرحی که در چارچوب بودجه سال 93 برای آن اعتباری در نظر گرفته نشود قطعا با مشکلات تامین اعتبار و اجرا روبرو می‌شود که امیدواریم در چارچوب بودجه سالانه طرح‌های پیشنهادی شورا با در نظر گرفتن منابع درآمدی و مصارف در موعد مقرر اعلام شده و ما نیز بتوانیم در حد توان نسبت به اجرای این طرح‌ها اقدام کنیم چرا که شهرداری نمی‌تواند خارج از بودجه اقدامی را در اجرای طرح خاص انجام دهد.

بدری افزود: در مورد حل مشکل باغ شریعت و عقب‌نشینی پادگان ارتش قرار است جلسه‌ای را با استاندار اردبیل و رئیس کل دادگستری برگزار کنیم تا این دو پروژه که با مشکل حقوقی روبرو هستند با حسن نیت و پرداخت مبالغ مورد نظر در اختیار شهرداری برای اجرا قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود یکی از اولویت‌های بودجه 93 را تداوم نهضت آسفالت‌ریزی اعلام کرد و گفت: همچنان معتقدیم مشکل آسفالت معابر در سال 93 با اعتباری که پیش‌بینی می‌شود قابل حل نیست.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول