اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج خبر داد

انعقاد اجرای 3 طرح پژوهشی دانشگاهی در دانشگاه آزاد خورموج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج گفت: برای اجرای سه طرح پژوهشی با اعضای هیئت علمی دانشگاه قرارداد منعقد کرده‎ایم.

انعقاد اجرای 3 طرح پژوهشی دانشگاهی در دانشگاه آزاد خورموج

علیرضا چمکوری امروز در گفت‌‏وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: این طرح‎ها در شورای پژوهشی واحد مورد تصویب قرار گرفته و پس از تایید نهایی در شورای پژوهشی منطقه 16 آنها می‎توانند کار خود را ادامه دهند.

وی افزود: علاوه بر این سه طرح، چهار طرح پژوهشی هم پیش‌بینی کرده‎ایم که چنانچه اجازه جابه‌جایی بودجه پژوهش به ما بدهند در سال‌جاری قرارداد این چهار طرح بسته خواهد شد.

چمکوری اضافه کرد: امسال به صورت الکترونیکی با تهیه این سامانه دانشجویان می‎توانند به صورت اینترنتی  نسبت به رزرو و تهیه غذا اقدام کنند. در سال گذشته سامانه الکترونیکی دریافت فیش حقوقی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه را فعال کرده‎ایم و نیازی به مراجعه حضوری به امور اداری و مالی نیست و از واحدهای پیشتاز در منطقه 16 بودیم که این سامانه را راه‌اندازی کردیم.

چمکوری خاطرنشان کرد: در سال 89 که بنده مسئولیت خدمت در این واحد دانشگاهی را پذیرفتم متاسفانه به رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته بود این واحد دانشگاهی از وجود سایت اطلاع‌رسانی محروم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج بیان کرد: ما با تلاش همکارانمان سایت اطلاع‌رسانی را تبدیل به پرتال کردیم و این را محقق نمودیم. سال گذشته سه طرح پژوهشی را به وسیله اعضای هیئت علمی دانشگاه به اتمام رساندیم.

چمکوری اضافه کرد: همچنین یک طرح برون دانشگاهی را که طرف قرارداد ما استانداری بوشهر بود با اعتبار 20 میلیون تومان به عنوان مجری انجام دادیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول