اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

دولت اعتدال در انتصابات فراجناحی عمل کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اساس انتصابات دولت باید بر پایه عدالت انجام شود گفت: دولت اعتدال بایستی بنا به آنچه که در شعارهایش اعلام کرده در عزل و نصب‌ها فراجناحی عمل کند.

دولت اعتدال در انتصابات فراجناحی عمل کند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به فرمایش یکی از بزرگان نظام اسلامی اینکه اعتدال بدون جهت‌گیری به سوی عدالت ظلم است، گفت: بایستی در انتصابات نیز همواره این موضوع رعایت شده و به عدالت عمل کنیم.

وی گفت: دولت خودش اعلام کرده که فراجناحی است و اگر غیر این می‌گفت کسی هیچ انتظاری نداشت لیکن چون خودشان گفتند دولت اعتدال بایستی کاری کند که این در عمل فراهم شود.

جعفری افزود: ما کمک دولت را برای خود یک اصل می‌دانیم و آن را به نفع ملت و نظام اسلامی به شمار می‌آوریم.

* مبارزه با بی‌حجابی تلاش همگانی را می‌طلبد

وی همچنین مبارزه با بی‌حجابی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را نیازمند تلاش همگانی عنوان کرد.

جعفری افزود: باید در بحث پوشش اقدامات همگانی انجام شود و برای پیشبرد این فرهنگ مجموعه‌های مختلف از جمله حوزه‌های علمیه و روحانیون مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: اینکه تصور کنیم اگر نماینده‌ای در انتصاب چهار تا مدیر نقش داشته نماینده موفق و اینکه نماینده‌ای به این عرصه‌ها وارد نشده ناموفق است، کاملاً اشتباه است.

جعفری افزود: ما بنا به وظیفه نمایندگی با تمام وزرا و سازمان‌ها ارتباط داشته، لیکن اینکه به وزیر سفارش کنیم که فلان مدیر را بردار و یا بگذار، لودگی است و این در شأن یک نماینده نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد رئیس دانشگاه بجنورد نیز گفت: من وی را فردی بخشنامه‌ای و بی‌تحرک دیدم و در زمان رئیس دانشگاه پیام نور بجنورد نیز در این زمینه نقدهایی داشتم.

جعفری در مورد طرح‌های نوسازی مدارس نیز اظهار کرد: تکمیل این طرح‌ها نیازمند اعتبارات است و برای رسیدن به میانگین کشوری بایستی اعتبارات جذب و تلاش بیشتری شود.

وی همچنین با اشاره به دعوت از رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا در هفته‌های آینده این سفر انجام شود.

انتهای پیام/63002/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول