اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی آبادان:

نشت گاز علت آتش‌سوزی منزل مسکونی آبادان بوده است

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آبادان گفت: علت آتش‌سوزی منزل مسکونی آبادان نشت گاز بوده که البته وجود موادی چون بنزین، روغن و گازوئیل بر شدت این آتش‌سوزی افزوده است.

نشت گاز علت آتش‌سوزی منزل مسکونی آبادان بوده است

مجید فرحانی‌پ‍ور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عصر روز گذشته منزل مسکونی در خیابان زابل فرعی اول، طعمه شعله‌های حریق شد که طی این حادثه یک نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به علت این حادثه افزود: به دلیل نشتی گاز آتش‌سوزی رخ می‌دهد و البته وجود موادی چون روغن، بنزین و گازوئیل در منزل مسکونی منجر به شدت آتش‌سوزی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آبادان همچنین عنوان کرد: در این بین شخصی 45 ساله که آقا هم بوده به دلیل سوختگی شدید داخلی و ناحیه سر جان خود را از دست می‌دهد و سه مصدوم دیگر به بیمارستان اهواز منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مجروحان حادثه که فرزند چهار ساله این خانواده بوده نیز در بیمارستان به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست می‌دهد.

فرحانی‌پور اضافه کرد: برای این عملیات دو اکیپ اطفای حریق و امداد و نجات متشکل از هشت نیرو به محل حادثه اعزام کردیم که حادثه را پوشش دادند.

انتهای پیام/72001/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول