اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب پرگل‌ترین پیروزی هفته نخست

مقاومت صدرنشین لیگ فوتسال باشگاه‌های قم شد

تیم فوتسال مقاومت با کسب برتری پرگل در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم، صدرنشین این رقابت‌ها شد.

مقاومت صدرنشین لیگ فوتسال باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جدال تیم‌های مدعی صعود به بازی‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم و انگیزه رسیدن به مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور در سال بعد، یکی از دلایل مهمی است که رقابت تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتسال قم را جذاب و تماشایی کرده است.

امسال 16 تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند تا در نهایت تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در سال 1393 را به دست بیاورد.

در هفته اول بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال استان قم هشت بازی به انجام رسید که طی آن تیم‌های فوتسال پاس، انصار، مقاومت، آسمان، سادات، پاسارگاد و المپیاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در دیدارهای برگزارشده گل‌های زیادی به ثمر رسید و هیچ مسابقه‌ای نبود که در آن توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند، اما پرگل‌ترین مسابقه بین تیم‌های مقاومت و پیام جعفریه به انجام رسید و دیدار پویا با پاسارگاد و آسمان با ارم کیش نیز دیگر بازی پرگل هفته نخست بود.

فوتسالیست‌های تیم پاس در نخستین دیدار خود در چارچوب این رقابت‌ها توانستند با نتیجه جالب توجه شش بر یک از سد تیم ماهان عبور کنند در حالی که در دیدار تیم‌های انصار و شهدای جنت آباد، فوتسالیست‌های انصار با حساب چهار بر دو صاحب برتری شدند.

جذاب‌ترین و پرگل‌ترین مسابقه هفته نخست از فصل جدید بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های مقاومت و پیام جعفریه برگزار شد و در پایان این فوتسالیست‌های مقاومت بودند که با حساب 13 بر 2 از سد حریف خود عبور کردند.

مسابقه تیم‌های فوتسال آسمان و ارم کیش سومین بازی پرگل هفته نخست بود که در آن 9 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت این تیم فوتسال آسمان بود که ارم کیش مدعی و مطرح را با نتیجه نزدیک و نفس‌گیر پنج بر چهار از سد راه برداشت.

تیم فوتسال سادات نیز یکی دیگر از تیم‌های پیروز هفته نخست لیگ فوتسال قم بود که با حساب 3 بر 2 برابر تیم کوثر به برتری رسید، فوتسالیست‌های پاسارگاد با نتیجه شش بر چهار در دومین بازی پرگل هفته از سد تیم پویا گذشتند و المپیاد با نتیجه دو بر یک تیم بیمه کارآفرین را مغلوب کرد، ضمن اینکه تنها بازی همراه با تساوی هفته اول بین تیم‌های میعاد و یاس یک بر یک مساوی شد.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول