اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد؛

مشکلات شهرداری خورموج تمام‌شدنی نیست

با وجود تلاش‌های بی‌وقفه شهردار جدید خورموج برای حل مشکلات این شهر، اما اخیراً این شهرداری با اداره آب و گاز دشتی با مشکل برخورده است.

مشکلات شهرداری خورموج تمام‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، احمد شیخیانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن انتقاد از مدیریت و مجموعه آبفای شهری خورموج گفت: پس از اینکه شهرداری را با 5 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی تحویل گرفتم و برای رفاه حال مردم  کوچه‌هایی که سال‌ها مردم انتظار آسفالت آنها را می‌کشیدند با تمام مشکلات آسفالت کرده‌ایم ولی متاسفانه اداره فاضلاب شهری خورموج غیر کارشناسی و بدون مجوز اقدام به تخریب می‌کند که به طور مثال می‌توان از آسفالت کوچه شهیدان فقیه نام برد.

شهردار خورموج افزود: با توجه به بدهی‌های شهرداری دو اکیپ آسفالت در سطح شهر فعال هستند و شبانه‌روز حفاری‌ها را ترمیم می‌کنیم ولی اداره آبفای شهری این آسفالت‌ها را زیر رو می‌کند بدون اینکه با شهرداری هماهنگ شود.

وی اضافه کرد: صورتجلسه‌ای قبلا شده و اداره آب تعهد داده که لوله‌های مسیر موسسه مسکن بسیجیان را جابجا کند ولی متاسفانه به موقع اقدام نکرده‌اند و این جزء تعهدات اداره آب بوده است.

انتقاد شهردار خورموج از اداره گاز دشتی

شیخیانی ضمن انتقاد از شرکت گاز نیز گفت: مدیر شرکت گاز یازدهم آذر به ما قول داده بودند که مبلغ یک میلیارد تومان بدهی را به شهرداری پرداخت کنند که فقط 80 میلیون تاکنون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مدیر شرکت گاز در شهرستان نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری اقدام و پیگیری نمی‌کند آیا باید مجدداً کار شرکت گاز را تعطیل کنیم که این باعث نارضایتی مردم می‎شود.

شیخیانی یادآور شد: مبلغ یک میلیارد تومان از شرکت گاز طلب داریم و مبلغ 42 میلیون تومان هزینه گاز ما شده، اعلام کرده‌اند در صورت عدم پرداخت ظرف 48 ساعت گاز شما را قطع می‌کنیم و ما اعلام کرده‌ایم شرکت گاز بدهی یک میلیارد تومانی را به پرداخت کند ما هم 42 میلیون را فوراً پرداخت می‌کنیم.

مسئول آبفای شهری خورموج نیز گفت: شهرداری اگر می‌خواهد حفاری کند باید به ما اعلام کند ما یک متر حفاری در شهر انجام نداده‌ایم چون نه لوله و نه پولش را داریم.

اکبر نجاتی افزود: وقتی لوله‌ای شکسته می‌شود ما باید آن را ترمیم کنیم.

حفاری‌ها تا 75 روز دیگر ادامه یابد

فرماندار شهرستان دشتی نیز تاکید کرد: حفاری‌ها در شهرهای شهرستان تا 75 روز دیگر ادامه یابد و بعد از آن هیچ اداره‌ای اجازه حفاری در سطح شهرهای شهرستان نخواهد داشت.

سید علی هاشمی افزود: در چهار شهر بادوله، کاکی، شنبه و خورموج حفاری‌ها باید با هماهنگی فرماندار در کمیسیون حفاری صورت گیرد.

وی در پاسخ به مسئول آبفای شهری دشتی که خطاب به شهردار گفت: که نباید تند بروید و تازه کار هستید، خاطرنشان کرد: اگر نیاز به تذکر باشد این کار را فرماندار انجام می‌دهد نه شما. آسفالتی که توسط شهردار انجام گرفته چنانچه تخریب شود چهره خود را از دست خواهد داد و باید به آن توجه داشت.

مسئول اداره آبفای شهری خورموج نمی‎داند که احمد شیخیانی به عنوان شهردار نمونه استان و یکی از شاخص‌ترین شهرداران استان بوشهر و دارای سابقه چندین ساله در مسئولیت شهرداری است.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول