اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌مدیره ایرانجوان بوشهر:

شرایط ایرانجوان در لیگ دسته اول فوتبال حساس است

عضو هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: با وجود مسائل و مشکلات مالی ایرانجوان و قرار گرفتن در صدر جدول لیگ دسته اول، این تیم شرایط حساسی را پیش رو دارد.

شرایط ایرانجوان در لیگ دسته اول فوتبال حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد نظرزاده ظهر امروز در نشست اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان با استاندار بوشهر اظهار داشت: تلاش ما این است که موانع صعود این تیم به لیگ برتر را از سر راه برداریم و در این زمینه به حمایت هرچه بیشتر مسئولان نیاز داریم.

وی با تقدیر از حمایت و توجه استاندار بوشهر در این رابطه گفت: حمایت و همراهی استاندار بوشهر از تیم جوان ایرانجوان موجب می‌شود این تیم مسیر صعود به لیگ برتر را راحت‌تر طی کند.

نظرزاده با اشاره به وضعیت تیم ایرانجوان گفت: 70 درصد بازیکنان تیم ایرانجوان و همه عوامل کادر فنی این تیم  نیروهای بااخلاق، توانمند و بومی هستند. در بخش پایه و جوانان در لیگ کشور تیم داریم و تیم ایرانجوان در لیگ استان نیز جایگاه خوبی دارد ضمن اینکه مدرسه فوتبال باشگاه ایرانجوان از بهترین مدارس فوتبال کشور است. 

عضو هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر با اشاره به مشکلات باشگاه یادآور شد: 600 میلیون تومان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چک داده‌ایم که به دلیل نقد نشدن تهدید به کسر حقوق شده‌ایم. ضمن اینکه به‌رغم اینکه قصد داشتیم بازیکن خوب را برای نیم فصل بعد به جذب کنیم به همین دلیل این امر محقق نشد.

نظرزاده ادامه داد: 280 میلیون تومان به بانک ملت بدهی داشتیم که به دلیل پرداخت نشدن اقساط این مبلغ هم‌اکنون به 425 میلیون تومان افزایش یافته است و پرونده در دادگاه جاری بوده و حساب 11 نفر عضو هیئت مدیره به عنوان ضامن مسدود شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو بازی حساس خارج از خانه در پیش رو داریم و اگر نتوانیم 10 درصد دیگر مبلغ قرارداد بازیکنان را تا پیش از این بازی‌ها پرداخت کنیم ممکن است با اعتراض بازیکنان و تضعیف روحیه و کاهش انگیزه آنان مواجه شویم البته با 200 میلیون تومان این مسئله حل می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: اگر بتوانیم امتیاز این دو بازی را کسب کنیم دیگر تیم‌ها قادر نخواهند بود به ما برسند. باشگاه ایرانجوان قدمتی 65 ساله دارد و صعود این تیم به لیگ برتر برای اعتبار استان و همچنین در کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول