اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از چهار روز رقابت

برترین‌های فوتبال یادواره شهدای شهرداری معرفی شدند

مسابقات فوتبال شهرداری‌های استان اردبیل، یادواره شهدای شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه به میزبانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل برگزار شد و تیم‌های منتخب معرفی شدند.

برترین‌های فوتبال یادواره شهدای شهرداری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسابقات فوتبال دومین دوره یادواره شهدای والامقام شهرداری‌های استان اردبیل عصر امروز با حضور 12 تیم از شهرداری‌ها، سازمان‌های تابعه شهرداری و برخی ادارات کل استان به همت سازمان همیاری شهرداری‌های استان در محل ورزشگاه یادگار امام (ره) سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

این مسابقات در چهار مرحله در روزهای 21 الی 22 و 29 الی 30 آذرماه با حضور تیم‌هایی از شهرداری‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، سرعین، جعفرآباد و سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، سازمان‌های فضای سبز و آتش‌نشانی شهرداری اردبیل و تیم‌های منتخب مناطق سه و چهار شهرداری اردبیل که تمامی این تیم‌ها به اسامی مبارک شهدای والامقام شهرداری‌های استان اردبیل مزین بود در قالب سه گروه برگزار شد.

در نهایت و با مشخص شدن تیم‌های برتر و برگزیده این دوره از مسابقات، در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ورزشی یادگار امام (ره) اردبیل برگزار شد، از تیم‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل به عنوان تیم اول، شهرداری مشگین‌شهر به عنوان تیم دوم، شهرداری پارس‌آباد به عنوان تیم سوم و بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل به عنوان تیم چهارم مسابقات فوتسال دومین دوره یادواره شهدای شهرداری‌های استان اردبیل با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاپ اخلاق این دوره از مسابقات مشترکاً به تیم‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل و بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل تعلق یافت و احد فکور بازیکن تیم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز به عنوان آقای گل مسابقات فوتسال دومین دوره یادواره شهدای شهرداری‌های استان اردبیل انتخاب شد. 

اولین دوره مسابقات یادواره شهدای شهرداری‌های استان اردبیل در آبان‌ ماه سال 91 با حضور 16 تیم از شهرداری‌ها و ادارات استان اردبیل برگزار شده بود و این دوره از مسابقات فوتبال نیز با همکاری مشترک سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، روابط عمومی و کمیته ورزش سازمان همیاری و هیئت فوتبال و کمیته داوران فوتبال استان اردبیل در آذرماه امسال برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول