اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین دوره

نفرات برتر مسابقات قرآن دانشگاه آزاد گچساران معرفی شدند

نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با حضور قاریان و حافظان قرآن در این شهرستان انتخاب شدند.

نفرات برتر مسابقات قرآن دانشگاه آزاد گچساران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نوزدهمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم امشب در دو گروه خواهران و برادران به شکل مجزا در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این دوره مسابقات قرآنی که با حضور قاریان و حافظان کلام وحی الهی برگزار شد، نفرات برتر برای اعزام به مسابقات منطقه‌ای معرفی شدند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: با تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی این مسابقات با استقبال خوبی از سوی خواهران و برادران دانشجو، اعضای هیئت علمی و کارکنان روبرو شد.

حجت‌الاسلام کیامرز مؤمنی‌مجد این مسابقات را برای ایجاد رقابت و انگیزه فعالیت‌های قرآنی مؤثر دانست و گفت: در بخش‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن از داوران مجرب خواهر و برادر استفاده شد تا با دقت نظر امتیازدهی صورت گیرد و نفرات برتر برای مسابقات منطقه‌ای معرفی شوند.

مؤمنی‌مجد تصریح کرد: در رشته قرائت قرآن کریم به روش ترتیل و تحقیق و همچنین حفظ کل و جزء خواهران و برادران، دو نفر در هر رشته در بخش‌های دانشجویی، کارکنان و اعضای هیئت علمی به مسابقات منطقه راه می‌یابند و نفرات برتر منطقه به مسابقات کشوری در سال آینده اعزام می‌شوند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در هجدهمین دوره این مسابقات در سال گذشته که در بوشهر برگزار شد، در بخش کارکنان خانم و آقا و اعضای هیئت علمی خانم به مسابقات کشوری رشته قرائت قرآن به روش ترتیل راه یافتند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی یادآور شد: امسال نیز در رشته‌های مختلف شرکت‌کنندگان از سطح بالایی برخوردار بودند.

مؤمنی‌مجد افزود: با تمهیداتی که برای نفرات برتر اتخاذ شده، انتظار می‌رود در مسابقات منطقه‌ای امسال نیز از این واحد دانشگاهی برای مسابقات کشوری نفراتی انتخاب شوند.

انتهای پیام/82001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول