اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی:

سپاهان مستحق پیروزی بود

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: سپاهان بسیار بهتر از ما کار کرد و مستحق برد بود و به آنها تبریک می‌گویم.

سپاهان مستحق پیروزی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهرزاد معدنچی امشب پس از شکست تیمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی این بازی سخت را می‌کردیم چراکه به هر حال سپاهان از تیم‌های بزرگ لیگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط ما به گونه‌ای بود که برای کسب تساوی به اصفهان آمده بودیم، تصریح کرد: در نیمه نخست یک گل بد خوردیم که تیم ما از هم پاشید و همین موضوع موجب شد در ادامه کار گل‌های بیشتری دریافت کنیم.

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم که در این دیدار می‌توانستند به تیم ما کمک کنند اما در مجموع فکر می‌کنم سپاهان بسیار بهتر از ما کار کرد و مستحق برد بود و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در ادامه به ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: در آن سالی که سپاهان با فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی کار می‌کرد در نقش جهان بازی کردیم و حتی با نتیجه دو بر صفر نیز تیم سپاهان را شکست دادیم.

معدنچی تاکید کرد: ورزشگاه نقش جهان ورزشگاه بسیار خوب کشور است و امیدوارم هر چه زودتر بتوانند تیم‌هایی که به اصفهان می‌آیند در این ورزشگاه بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فجر در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: به این موضوع بسیار امیدواریم چراکه  دیدار‌های داخل خانه خود را باید با تیم‌های پایین جدول بازی کنیم و به طور حتم در آینده شرایط تیم ما بهتر می‌شود.

انتهای پیام/63020/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول