اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آیت‌الله جمی چهره‌ای فراتر از جناح‌های سیاسی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت‌الله جمی متعلق به انقلاب است، گفت: آیت‌الله جمی متعلق به گروه خاصی نیست بلکه شخصیتی است که به همه نظام تعلق دارد و چهره‌ای فراتر از جناح‌های سیاسی است.

آیت‌الله جمی چهره‌ای فراتر از جناح‌های سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محسن رضایی که در استان خوزستان به سر می‌برد پیش ‌از ظهر امروز در آبادان و در حسینیه ثارالله این شهرستان حضور یافت.

وی هدف از این سفر را ارادت به خانواده مرحوم آیت‌الله جمی عنوان کرد و افزود: با توجه به قرارگرفتن در آستانه سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی برای عرض ارادت خود به خانواده آن مرحوم در آبادان حاضر شدم تا ادای دین خود را به این اسوه دفاع مقدس داشته باشم.

رضایی تصریح‌کرد: آیت الله جمی در دادن روحیه به مردم این شهر و مقاومت مردم آبادان و رزمندگان سهم بسیار مهم و تاثیرگذاری داشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله جمی همراهی و همکاری بسیار مناسبی با فرماندهان و رزمندگان اسلام به ویژه در دورانی که شهر زیر آتش بود داشت، خاطرنشان‌کرد: به ویژه در هنگام انجام عملیات در آبادان آیت‌الله جمی نقش هماهنگ‌کننده بین مردم و فرماندهان و آماده‌سازی مردم برای انجام عملیات را داشت.

رضایی ادامه داد: علاوه بر این آیت‌ الله جمی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نیز در آبادان خدمات ارزشمندی را در طول دوران جنگ و پس از آن داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به همین دلیل نیز بر خود تکلیف می‌دانیم که از این عالم نستوه و اسوه مقاومت تجلیل و هرچه بیشتر افکار، ویژگی‌های اخلاقی و اعتقادات وی را به دیگران منتقل کنیم.

رضایی گفت: آیت‌الله جمی متعلق به گروه خاصی نیست بلکه شخصیتی است که به همه نظام تعلق دارد و چهره‌ای فراتر از جناح‌های سیاسی است.

انتهای پیام/72008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول