اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتبالدستی استان اصفهان:

فوتبالدستی ایران از جام جهانی محروم شد

رئیس کمیته فوتبالدستی استان اصفهان گفت: قصد داشتیم با هزینه خودمان در رقابت‌های جام جهانی فرانسه شرکت کنیم، اما باز هم مسئولان از حضور ما در این رقابت‌ها جلوگیری کردند.

فوتبالدستی ایران از جام جهانی محروم شد

منصور زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیچ کمک مالی نه از سوی فدراسیون و نه از سوی هیئت به کمیته فوتبالدستی استان اصفهان نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قصد داشتیم با هزینه خودمان در رقابت‌های جام جهانی فرانسه شرکت کنیم، اما باز هم مسئولان از حضور ما در این رقابت‌ها جلوگیری کردند.

بازیکن تیم ملی پیشکسوتان فوتبالدستی تاکید کرد: هر تیمی که به رقابت‌های جام جهانی دعوت می‌شود مبلغی را نیز به عنوان پاداش می‌گیرد اما ما بازیکنان تیم ملی حاضر بودیم خودمان پول بدهیم و با این کار مسئولان در عدم اعزام تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی، تیم ملی فوتبالدستی دو سال از حضور در جام جهانی محروم شد.

وی اضافه کرد: اختلاف نظر بین مسئولین انجمن فوتبالدستی با فدراسیون انجمن‌های ورزشی موجب شد تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی اعزام نشود.

رئیس کمیته فوتبالدستی استان اصفهان ادامه داد: 60 یورو به همراه عوارض خروج از کشور نیز از ما گرفته شد، اما باز هم به رقابت‌های جام جهانی فرانسه اعزام نشدیم.

وی تاکید کرد: در استان یکسری مسابقات با عنوان رنکینگ برگزار کردیم و قرار شد برای رقابت‌های جام جهانی سهمیه استان از همین مسابقات باشد و در این زمینه نفرات اول را نیز مشخص کردیم اما پس از مدتی به ما گفته شد خودمان نفرات را انتخاب می‌کنیم که این کار موجب شد بازیکنانی که در رقابت‌های رنکینگ شرکت کرده بودند نسبت به این موضوع اعتراض کنند و انگیزه خودشان را از دست بدهند.

زیدی اضافه کرد: بازیکنان دیگر انگیزه تمرین ندارند چراکه جام جهانی را به مدت دو سال از دست داده‌ایم و از مسابقات دیگر نیز خبری نیست.

وی گفت: در رنکینگ جهانی رتبه ایران پنجم است و در رده پیشکسوتان نیز در جایگاه چهارم قرار داریم و در آسیا نیز رتبه نخست را در اختیار داریم و امیدوارم مسئولین از این رشته حمایت کنند چراکه در صورت حمایت مسئولین جوانان علاقمند به این رشته روی می‌آورند.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول