اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرچک

اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک صبح امروز با حضور احمد لطفی‌نژاد قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهید ملاآقایی افتتاح شد.

افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم افتتاح اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک ظهر امروز با حضور رضا ریاحی فرماندار، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، بهنام جهانی، بخشدار مرکزی، برخی اعضای شورای شهر، مدیران ادارات و کارگران و کارفرمایان شهرستان برگزار و حمیدرضا قشقایی نیز به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم عنوان کرد: خدا را شاکریم که شاهد استقرار یک به یک ادارات در سطح این شهرستان هستیم و قرچک از این لحاظ در بین شهرستان‌های تازه تأسیس رتبه خوبی را دارد.

رضا ریاحی اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه فرمانداری شهرستان نیز بر این اساس بود که ادارات هرچه سریع‌تر در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم در این منطقه مستقر شوند که این اتفاق افتاده و سایر ادارات نیز به مدد همدلی موجود بین مدیران شهرستان به زودی افتتاح خواهند شد.

وی به جذب سرمایه‌گذار در شهرستان تأکید و از ادارات مربوطه به‌ویژه شهرداری و شورا خواست تا در این ارتباط نهایت همکاری را داشته باشند و شرایط را طوری مهیا کنند که شاهد اشتغالزایی در این شهرستان باشیم.

مدیر ارشد شهرستان قرچک یادآور شد: امید است با استقرار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان قرچک موارد مربوط به این حوزه از قبیل مشکلات کارگری، تعاونی‌ها و ... به طور شایسته برطرف شود.

قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در این مراسم از نماینده مردم قرچک در مجلس و فرماندار این شهرستان به دلیل پیگیری‌های لازم برای استقرار این اداره تقدیر کرد و اذعان داشت: این اداره‌کل برای استقرار ادارات ذیربط در شهرستان‌ها، تا حد امکان از ظرفیت‌های موجود خود بهره گرفته است.

احمد لطفی‌نژاد با بیان اینکه سرعت، کیفیت، تسهیل در رفت و آمدها، صرف وقت و هزینه کمتر و ... همواره مدنظر این اداره برای تأسیس ادارات جدید در شهرستان‌های نوپا بوده است، تأکید کرد: خوشبختانه همت خوبی برای استقرار ادارات در شهرستان‌های تازه تأسیس وجود دارد و نیز سعی شده کسانی برای مدیریت این ادارات انتخاب شوند که تجربه و تخصص لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به ظرفیت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و این کشور را جزو حلقه‌های اول علم، تکنولوژی و قدرت در جهان امروز عنوان کرد.

سید حسین نقوی حسینی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران شهرستان قرچک تقدیر و همگان را به تلاش بیشتر و حرکت جهادگونه فراخواند.

وی با بیان اینکه قرچک دارای پایگاه کارگری قوی و تشکل‌های کارگری فعالی است، بیان داشت: تمام اقشار مختلف شهرستان قرچک اعم از کارگر و کارفرما، مدیر و غیرمدیر باید تلاش کنند تا این منطقه بهتر و سریع‌تر روند توسعه را طی کند.

گفتنی است؛ پیش از این قرچک در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی زیر نظر شهرستان ورامین بود.

یادآور می‌شود؛ حمیدرضا قشقایی از سال 76 تاکنون در سمت ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و پاکدشت مشغول فعالیت بوده است.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول