اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد مطرح کرد

نبود محضر طلاق در تویسرکان عامل افزایش آمار طلاق در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: نبود محضر طلاق در تویسرکان و مراجعه مردم این شهرستان به اسدآباد برای ثبت طلاق، علت اصلی افزایش آمار ثبت شده طلاق در شهرستان اسدآباد است.

نبود محضر طلاق در تویسرکان عامل افزایش آمار طلاق در اسدآباد

حمزه عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در طی 9 ماه امسال، 376 مورد طلاق در اداره ثبت احوال شهرستان اسدآباد به ثبت رسیده، اظهار داشت: این تعداد آمار طلاق ثبت شده تنها مختص به شهرستان اسدآباد نیست چرا که با توجه به نبود محضر طلاق در شهرستان تویسرکان آمار این شهرستان نیز در اسدآباد به ثبت می‌رسد.

وی گفت: ایجاد محضر طلاق در شهرستان تویسرکان می‌تواند نقش مهمی را در ارائه آمار واقعی طلاق در شهرستان اسدآباد داشته باشد.

فرماندار اسدآباد از مسئولان استان خواست که با ایجاد این دفتر در تویسرکان، شهرستان اسدآباد را به آمار واقعی نزدیک کنند.

وی در ادامه گفت: سازمان ثبت احوال با ساماندهی هویت ملی، به عنوان یکی از سازمان‌های مهم در سطح کشور، خدمات خوبی را بعد از انقلاب به مردم ارائه کرده است.

عبدکوند با اشاره به رهنمودها و نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص کاهش جمعیت در چند سال اخیر، اذعان داشت: آمارهای ولادت در شهرستان، نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که با سیر نزولی زاد و ولد مواجه هستیم.

وی گفت: باید راهکارهای مناسبی برای افزایش ازدواج و زاد و ولد در جامعه اندیشیده و ارائه شود.

فرماندار اسدآباد تغییر سبک زندگی امروزی را از دلایل عدم ازدواج جوانان، بالا رفتن سن ازدواج و کاهش زاد و ولدها دانست.

وی افزود: مردم مشکلات اقتصادی، فقر و بیکاری را از عوامل مهم برای نداشتن فرزند عنوان می‌کنند که باید با تقویت اقتصاد جامعه و کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان را به امر ازدواج و تربیت فرزند ترغیب و تشویق کنیم.

عبدکوند با تأکید بر برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی دینی با موضوع سبک زندگی اسلامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: مبلغان با تبلیغ صحیحی از اسلام می‌توانند تأثیر مناسبی در نحوه زندگی و منش جامعه داشته باشند و سبک زندگی مد نظر رهبری را در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام/89008/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول