اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر کردستان:

جشن انقلاب با حضور تعاونگران کردستانی برگزار می‌شود

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر کردستان از برگزاری جشن انقلاب با حضور تعاونگران و کارگران کردستانی همزمان با ایام‌الله فجر در استان خبر داد.

جشن انقلاب با حضور تعاونگران کردستانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان امشب در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در سنندج، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: حماسه 9 دی حاصل هدایت‌های ولایی رهبر معظم انقلاب و بصیرت و آگاهی ملت ایران بود.

وی افزود: ملت آزاده و ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی ماه 88 با درک صحیح از شرایط کشور با حضور خودجوش خود در خیابان‌ها ضمن لبیک به ندای رهبری، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن و بیان زوایای مختلف این حماسه بزرگ وظیفه آحاد جامعه است، تصریح کرد: تکرار و پرداختن به زوایای مختلف این حماسه در برنامه‌های مختلف باید در اولویت همه مسئولان قرار گیرد.

باغبانیان در ادامه با اشاره به نزدیک بودن سی‌و‌پنجمین‌‌ سالگرد پیروزی انقلاب، به نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در جریان پیروزی انقلاب، کارگران پا به پای دیگر اقشار جامعه به مبارزه برخاستند و در این راه شهیدان زیادی تقدیم نمودند.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با دهه مبارک فجر در استان از سوی کمیته کارگری ستاد دهه فجر کردستان خبر داد و افزود: این کمیته در دهه فجر سال‌جاری برنامه‌های متنوعی را با محوریت کارگران برگزار می‌کنند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، عطر‌افشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با همسران و خانواده‌های شهیدان، برگزاری جشن‌های انقلاب با حضور کارگران و تعاونگران، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و شرکت روسا و مدیران در مصاحبه مطبوعاتی و تلویزیونی به منظور بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در حوزه کار و تولید از جمله برنامه‌های کمیته کارگری ستاد دهه فجر در استان است.

باغبانیان در ادامه به وظایف و مسئولیت‌های کمیته کارگری اشاره و اظهار داشت: فراهم‌سازی زمینه نقش‌آفرینی خودجوش کارگران و تعاونگران در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کار، تعاون و تأمین اجتماعی و نقش کارگران در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انجام برنامه‌ریزی مناسب در راستای تکریم مقام والای کارگران و تعاونگران ایثارگر و خانواده‌‌های آنان از جمله وظایف و مسئولیت‌های این کمیته در دهه مبارک فجر امسال است.

انتهای پیام/79002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول