اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بررسی آثار در بخش‏های مختلف

برترین‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان تجلیل شدند

برترین‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان پس از بررسی آثار در بخش‏های مختلف تجلیل شدند.

برترین‏های نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان از صبح امروز و با حضور اصحاب رسانه سمنان، جمعی از مسئولان و کارشناسان و مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان در سمنان برگزار شد و دقایقی پیش، برترین‏های این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در حوزه رسانه‏های مکتوب و مجازی، بخش‏های خبر، مصاحبه، گزارش و بخش ویژه شامل مطالب مورد نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در حوزه پیوند وقف و رسانه از منظر عکاسان خبری مد نظر بود.

در ارزیابی‏های بخش خبر، سیدرضا عظیمی از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر سمنان و محمدتقی قدس از سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی در سمنان حائز رتبه‏های برتر شدند.

در بخش مصاحبه، محمدرضا خزر از خبرگزاری تسنیم دفتر سمنان، علیرضا عربی از روزنامه پیام استان سمنان و علیرضا امینی از هفته‏نامه کندوی البرز به عنوان برترین‏ها معرفی شدند.

در بخش گزارش نیز مرتضی مزینانی‏صفابین از خبرگزاری فارس استان سمنان و محمد نجاتی از روزنامه کار و کارگر برگزیدگان داوران همایش بودند.

در بخش ویژه نیز از سه تن از عکاسان خبری استان سمنان به نام‏های علی بندری، مسعود محقق و سیدمنصور عمادی تقدیر شد.

در حوزه سمعی و بصری نیز برترین‏های گزارش و مستند تصویری تولید فعالان صدا و سیمای مرکز سمنان مورد ارزیابی قرار گرفت که مریم نعمتی، قریب ‏طزره، علیرضا حافظی برتر شدند.

نخستین همایش «وقف و رسانه» با حضور دست‏اندرکاران رسانه و مسئولان در استان سمنان برگزار شد.

نخستین همایش «وقف و رسانه» در استان سمنان با استقبال مطلوب رسانه‏ای‏های استان سمنان در سالن همایش‏های بانک کشاورزی- مدیریت شعب استان سمنان برگزار و ضمن تبیین شاخصه‏های کار مطبوعاتی و رسانه‏ای در حوزه وقف، از برترین‏های بخش‏های فراخوان همایش تقدیر شد.

انتهای پیام/2249/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول