اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

توافق متولیان ورزش مازندران با سرمایه‌گذار تیم فوتبال نساجی

در حالی که تنها یک روز از تعطیلات نیم فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور باقی مانده است، فرماندار قائمشهر از توافق متولیان ورزش استان با سرمایه‌گذار تیم فوتبال نساجی خبر داد.

توافق متولیان ورزش مازندران با سرمایه‌گذار تیم فوتبال نساجی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، بحران اختلافات در تیم فوتبال نساجی زمانی به اوج خود رسید که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در روزهای اخیر اقدام به معرفی مدیرعامل برای این تیم پرطرفدار کرد.

معرفی مدیرعامل جدید و فعالیت مدیرعامل سرمایه‌گذار در حالی پیش می‌رفت که تیم فوتبال نساجی دچار گسیختگی شود.

فرماندار قائمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار جلسه‌ای برای برطرف کردن مشکلات تیم فوتبال نساجی برگزار شد، گفت: این جلسه به درخواست فرمانداری برای استفاده از اندک فرصت باقی مانده از تعطیلات نیم‌فصل و خروج از بحران  برگزار شد.

علی پیرفلک با بیان اینکه قاسم‌نژاد سرمایه‌گذار تیم فوتبال نساجی از معرفی مدیرعامل از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و عدم ثبت رسمی تیم به نام وی گلایه داشت، بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان دلیل عدم ثبت رسمی به‌نام سرمایه‌گذار را اجرا بندهایی از توافق‌نامه اعلام کرد.

وی افزود: بنا بر توافق اولیه سرمایه‌گذار باید 1.5 میلیارد تومان بابت بدهی تیم فوتبال پرداخت می‌کرد تا سند تیم به‌نام وی ثبت شود که بنا بر گفته مدیرکل ورزش و جوانان تاکنون انجام نشده است.

پیرفلک درباره جزییات توافق صورت گرفته در این جلسه پرحاشیه نیز گفت: توافق شد که سند این تیم ورزشی با سپردن یک تعهد محضری از سوی سرمایه‌گذار برای پرداخت تمام بدهی تیم فوتبال نساجی مازندران به‌نام وی ثبت شود.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه در نیم فصل تمرینات این تیم تعطیل شده بود، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار در روزهای اخیر با پرداخت 150 میلیون تومان بخشی از مطالبات بازیکنان را نیز پرداخت کرده است و تمرین تیم از روز گذشته آغاز شده است.

پیرفلک از تشکیل تیمی از مدیران و نمایندگان مجلس برای حمایت و برطرف کردن مشکلات سرمایه‌گذار تیم فوتبال نساجی به‌عنوان یکی دیگر از توافقات خبر داد و گفت: بر اساس توافق صورت گرفته، تمام تعهدات صورت گرفته باید در مدت دو هفته آینده اجرایی شود.

فرماندار قائمشهر احتمال داد که دست‌نشان پس از اخذ برخی استعلام‌ها به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی معرفی شود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول