اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم:

هوای نفس خاستگاه فتنه‌گران 88 بود / 9 دی روز پیروزی بصیرت بر فتنه بود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم گفت: هوای نفس خاستگاه فتنه‌گران 88 بود و متأسفانه عده‌ای از این هوای شیطانی پیروی کردند.

هوای نفس خاستگاه فتنه‌گران 88 بود / 9 دی روز پیروزی بصیرت بر فتنه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حجت‌الاسلام احمد سالک‌کاشانی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: اگر نگاهی به کشورهای دیگر بکنیم شاهدیم که فتنه‌ها دامن جوامع اسلامی را گرفته است، فتنه‌های متلاشی کردن حتی خانواده‌های مذهبی از جمله فتنه‌های جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: فتنه سقوط جوانان در دامن فحشا از جمله این فتنه‌ها است طبق روایتی از امام علی (ع) هر کسی آتش فتنه را روشن کند خود گرفتار آن خواهد شد. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: شک نکنید که اسرائیل و آمریکا با روشن کردن آتش فتنه‌ها در جوامع اسلامی گریبان خود را نیز به آتش خواهند کشید.

وی تصریح کرد: بدعت‌هایی که در دل مسائل دینی قرار می‌گیرد نقش قبیح وهابیت و بهاییت است، اینگونه فتنه‌ها سهمگین و خطرناک است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم افزود: هوای نفس خاستگاه فتنه‌گران 88 بود و عده‌ای از این هوای شیطانی پیروی کردند و آن وقایع جسارت‌بار را به وجود آوردند.

وی متذکر شد: کسانی که با بصیریت هستند و مرز حق و باطل را می‌شناسند حق را از باطل جدا کرده و آن را تشخیص می‌دهند ولی اگر جامعه دچار ضعف بصیرت باشد قدرت تشخیص آن نخواهد بود.

سالک یادآور شد: طبق روایتی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) مدیران ایجاد شده فتنه در اولین گام خود تردید و شک را در جامعه گسترش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات قومی، مذهبی و دینی، بی‌ثباتی و تزلزل در ایمان و گم شدن دوست و دشمن از دیگر عوامل به وجود آمده در فتنه‌ها خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار کرد: فتنه 88 چهارده هدف عمده داشت که دو هدف عمده آن انداختن ستون خیمه اسلام، ولایت فقیه و براندازی حکومت اسلامی بود.

وی گفت: امروز برخی از فتنه‌گران سال 88 در حال تحرک و حضور در بدنه جاری کشور هستند و از اهداف آنها گرفتن و تورق مجلس دهم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم اذعان داشت: در جریان فتنه 88 سلطنت‌طلبان، توده‌ای‌ها، نهضت ‌آزادی‌ها، ملی‌ مذهبی ها، فرقه حجتیه و 17 سفارتخانه از غربی‌ها و هشت دفتر ارتباط با کشورهای جهان در راستای براندازی حکومت ایران فعالیت می‌کردند.

سالک با بیان اینکه فتنه بزرگتری در راه است خبر داد: فتنه جدیدی با پوشش مذهبی و اسلامی و حب اهل بیت (ع) و با حرکت‌های حساب شده و با استفاده از فتنه‌های مذهبی و شناخته شده برای ملت به صورت آرام آرام در حال استحاله فرهنگی این کشور هستند.

وی در پایان اظهار داشت: 9 دی یعنی پیروزی بصیرت بر فتنه، میثاق با ولایت و روز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» است.

انتهای پیام/63030/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول