اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مراغه:

دشمنان در فتنه 88 به دنبال تزلزل پایه‌های انقلاب بودند

امام جمعه مراغه با بیان اینکه، دشمنان ایران اسلامی در فتنه 88 قصد متزلزل کردن پایه‌های انقلاب را داشتند گفت: مردم ایران آن روز با میثاق با رهبر و مقتدای خود نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

دشمنان در فتنه 88 به دنبال تزلزل پایه‌های انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه اظهار کرد: مردم عاشورایی و عاشق ولایت ایران اسلامی همیشه پیرو ولایت بوده‌اند و بر پیمان خود با رهبری تا پای جان استوار ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه، دشمنان ایران اسلامی نهم دی سال 88  قصد متزلزل کردن پایه‌های انقلاب را داشتند افزود: مردم ایران در آن روز با میثاق مجدد با رهبر و مقتدای خود نقشه‌های دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) افزود: این نهاد از برکات انقلاب و از اندیشه‌های بلند امام راحل برای ریشه‌کنی جهل و بی‌سوادی از چهره کشور بود.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وقف گفت: وقف سنت حسنه جاریه است که ترویج آن در جامعه ضروری است.

وی افزود: کسانی که تمکن مالی دارند می‌توانند با وقف بخشی از اموال و دارایی خود؛ نیازمندان را از برکات و ثمرات آن بهره‌مند سازند.

پور‌محمدی با بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله غفاری از مبارزان قبل از انقلاب افزود‌: این عالم ربانی و بصیر از چهره‌های مبارز انقلاب بود که در راه آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب در سیاه چال‌های رژیم پهلوی به شهادت رسید.

انتهای پیام/60002/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول